Den största fördelen är ju att man kan handla det på sitt ISK och bli beskattad därefter, eller?Är det någon som har bitcoin-certifikat från Avanza (eller motsvarande)?
Skillnaden är väl bara att du inte kan handla med dina Bitcoins om du har certifikat?
KorrektDen största fördelen är ju att man kan handla det på sitt ISK och bli beskattad därefter, eller?
Tja, vad säger man 35% upp sen jag gick in.61,3k just nu. Ser ut som tagit oss förbi i stort sett all resistance. Finns en liten kvar vid ATH, 64,8k. Efter det finns inga tak.
Sannolikt kommer minst en BTC futures EFT släppas i USA på måndag eller tisdag. Räkna med galet drag efter det.
635% för mig so far.Tja, vad säger man 35% upp sen jag gick in.
Borde lagt in allt jag ägde...
För hur länge sedan gick du in?Jag gick in i Ethereum istället, och det har hittills resulterat i +267%.
- Jag vet inte riktigt, det var någongång när Bitcoin:en började svaja.För hur länge sedan gick du in?
Med +267% kan du som senast ha gått in i ETH i början av januari. Då låg BTC på ATH utan minsta svajighet.- Jag vet inte riktigt, det var någongång när Bitcoin:en började svaja.
- Jag safe:ade dock med Bitcoin Zero-certifikat också. Där har jag en uppgång på 82%.Med +267% kan du som senast ha gått in i ETH i början av januari. Då låg BTC på ATH utan minsta svajighet.
ETH har gått bättre än BTC senaste året. Jag kände att jag missade tåget så jag har bara en liten post. Kommer köpa in mig nästa bear market. ETH är betydligt mer riskabelt och har en hel del suspekta element. Därmed inte sagt att värdeförändringen inte kan vara mycket god, men något man ska ha i åtanke.
Då köpte du bitcoin en bra stund efter ethereum.- Jag safe:ade dock med Bitcoin Zero-certifikat också. Där har jag en uppgång på 82%.
- Japp stämmer bra.Då köpte du bitcoin en bra stund efter ethereum.
Började sent, för 3 veckor sedan typ, och det är upp >40% sedan dess.Finns här nån som plockat ut en massa pengar nu och kunnat sluta jobba ? Funderar med på att börja lite med bitcoin .Kanske bättre sent än aldrig
Josefs 635% här ovan är ju ganska bra...Låter bra .Nä men tråden är ju sen 2013 så de som starta då borde tjänat en bra slant . Man kanske inte kan sluta jobba om man börjar nu men kanske få lite extra pengar
Det beror helt på hur mycket du sätter in och hur mycket du behöver för att sluta jobba. Jag räknar kallt med att bitcoin ligger på minst en miljon dollar inom tio år. Sannolikt mer. Så slänger du in ett par hundra tusen nu och rider igenom -80% dippar och +800% pumps utan att sälja så kommer du ha några miljoner i alla fall.Låter bra .Nä men tråden är ju sen 2013 så de som starta då borde tjänat en bra slant . Man kanske inte kan sluta jobba om man börjar nu men kanske få lite extra pengar
- Jag tycker man ska ta med i beräkningen att det finns andra kryptovalutor som nosar på ett genombrott, och inte låsa sig helt mot Bitcoin. Precis som med lovande företag i sina respektive nischer...de har oftast konkurrenter som avgör hur väl det går på sikt.Det beror helt på hur mycket du sätter in och hur mycket du behöver för att sluta jobba. Jag räknar kallt med att bitcoin ligger på minst en miljon dollar inom tio år. Sannolikt mer. Så slänger du in ett par hundra tusen nu och rider igenom -80% dippar och +800% pumps utan att sälja så kommer du ha några miljoner i alla fall.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|