BKK-kurs på Albacete i Spanien

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Daytona 675, -07

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Vi har bokat banan, förturen gäller inte längre. Med andra ord banan är våran.

För att kursen ska bli av måste vi ha in fler anmälningar och det snabbt.

Kom igen nu, se till och anmäl er så vi kan börja säsongen redan i februari

Last edited:

cheddar bob

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2008
Hoj
GSXR 1000 K8 CBR600rr
Hur många har anmält sig? och hur många behövs det för att genomföra kursen? När får vi veta om den blir av?:confused:

Anmäld och orolig....

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Hur många har anmält sig? och hur många behövs det för att genomföra kursen? När får vi veta om den blir av?:confused:

Anmäld och orolig....

Drygt 30 som anmält sig:confused: , vart är resten?
Vi behöver närmare 80
Vet inte när det bestäms om det blir av eller inte.

Däremot vet jag att vi behöver åtskilligt fler som anmäler sig

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
En fundering till er som satte upp er på intresselistan men inte anmält er.

Vad är det som gör att intresset har svalnat?
Anledningen till min fråga är att vi vill veta orsaken till att ca 50 personer som stod på intresselistan har ändrat sig. Har vi missat något, behöver vi ändra något (priset på kursen går inte att ändra på) eller vad är det som gör att ni inte vill hänga med till Spanien?

Last edited:

cheddar bob

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2008
Hoj
GSXR 1000 K8 CBR600rr

Anledningen till min fråga är att vi vill veta orsaken till att ca 50 personer som stod på intresselistan har ändrat sig. Har vi missat något, behöver vi ändra något (priset på kursen går inte att ändra på) eller vad är det som gör att ni inte vill hänga med till Spanien?

Nästa gång (om det blir en nästa gång) så borde det kosta, kanske ett par hundra eller nåt att lägga in sin intresseanmälan, som man sedan drar av från priset om man följer med.
Då kanske man får bort alla dessa som gör en intresseanmälan endast för sakens skull.

Tråkigt för dom som menade allvar med sin intesseanmälan och har levt i tron om att det ska bli av med tanke på det höga antalet intresseanmälningar!

lundberg-1992

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2012
Hoj
Honda cbr600rr
Inte mycket än så länge, hjälp oss och markandsföra kursen genom att prata med alla ni känner som åker hoj

Borde inte behövas om dom som gjorde intresseanmälan kan ta och anmäla sej, är lite det som är grejen med en intresseanmälan (är inte bara en rolig grej att göra på fyllan :/).

En som som vill åka!! :huvet

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Borde inte behövas om dom som gjorde intresseanmälan kan ta och anmäla sej, är lite det som är grejen med en intresseanmälan (är inte bara en rolig grej att göra på fyllan :/).

En som som vill åka!! :huvet
En intresseanmälan är ju inte bindande utan är bara som det heter, en intresseanmälan.

Vill man vara säker på att folk binder sig tidigt så får man förboka med en avgift.

Givetvis är det tråkigt att det är så många som inte var tillräckligt intresserade, men det är ju sånt man får räkna med.

lundberg-1992

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2012
Hoj
Honda cbr600rr
En intresseanmälan är ju inte bindande utan är bara som det heter, en intresseanmälan.

Vill man vara säker på att folk binder sig tidigt så får man förboka med en avgift.

Givetvis är det tråkigt att det är så många som inte var tillräckligt intresserade, men det är ju sånt man får räkna med.

(Förmodligen felstavat och särskrivningar)
Ja absolut men tycker inte att det är normalt att av ca100 intresseanmälningar så har bara 30 st anmälningar kommit in.
Man borde ha tittat i plånboken innan man skickar in en intresseanmälan även fast det ej är bindande. är det som är meningen med en intresseanmälan för att se hur pass stort intrese det finns för en sådan resa. :)

_biker

Medlem
Gick med
11 Apr 2012
Hoj
Gixxer
Gissar på att denna vecka är den vecka på hela året då folk har som minst $$$ i plånboken; veckan innan jul när alla julklappar ska inhandlas. Gissar på att det kan vara en anledning.

Många är impulsiva och hade pengar då intresseanmälan gjordes; nu har dom inte det :Lyxfällan

Hobbe

Medlem
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
-
Misstänker att det hela tappade momentum från intresse anmälan till att det vart klart med banan. Som en del skrivit så är det nog så att en intresse anmälan gör att många inte tänker efter ordentligt om dom kan i praktiken . Hoppas ni får in dom anmälningarna som behövs för detta jippo

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Jag hade satt upp mig på intresselistan men har inte fått något mejl om att "riktiga" anmälan har öppnat ?? Om jag inte hade bevakat smc och sporthoj forumet så skulle jag alltså inte fått reda på att anmälan öppnat.
Kanske kan vara en ide att mejla dom som föranmält sig ?? (kanske bara är mitt mejl som inte kommit fram iofs ???)

Nu är man anmäld iaf :) Fasen vad sköj det ska bli :tummenupp

Van Heden

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Hoj
BMW S1000RR, BMW GS
Jag hade satt upp mig på intresselistan men har inte fått något mejl om att "riktiga" anmälan har öppnat ?? Om jag inte hade bevakat smc och sporthoj forumet så skulle jag alltså inte fått reda på att anmälan öppnat.
Kanske kan vara en ide att mejla dom som föranmält sig ?? (kanske bara är mitt mejl som inte kommit fram iofs ???)

Nu är man anmäld iaf :) Fasen vad sköj det ska bli :tummenupp

Härligt!! Ska bli grymt kul. :yoparty:banana

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Ja.. intresseanmälan och en ej återbetalningsbar delbetalning är vägen att gå.
Har redan betalat ett par bandagar sommarn 2013 på det viset.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka