maritad62
Ny medlem
Va? Hade ingen aning om att kursen är i riskzonen att bli inställd! Vilket datum är satt som sista anmälningsdatum? Jag har bokat och delbetalat å planerar frakt av mc:n för fullt. Nuu blir jag suur!
Va? Hade ingen aning om att kursen är i riskzonen att bli inställd! Vilket datum är satt som sista anmälningsdatum? Jag har bokat och delbetalat å planerar frakt av mc:n för fullt. Nuu blir jag suur!
Imorgon kmr väl lönen för dom flesta så då e de bara anmäla sej!!
Kommer bli så jävla skönt att åka hoj en vecka i februari
Om några dagar stänger vi anmälan. Skynda dig att anmäla dig.
Ja, tyvärr om vi inte får ihop mer folk.
Det går inte att köra kursen med för lite deltagare, det skulle bli en ekonomisk katastrof i så fall
Men kan någon med mer än bara "insyn" börja informera. SMC måste ju ha en deadline när sista dagen för det här är. Det vore ju ganska "trevlig" om vi som ändå lagt 8000:- på en resa / BKK-kurs fick veta om det ens är i närheten av att bli av. Om förutsättningen är att vi måste vara 120 st för att det ska bli av är det ju en bit kvar från 36 anmälda/betalda. Speciellt om det skall var inbetalt innan, säg den 15 Januari.... Det är ju inte så att man saknar hål att stoppa pengarna i efter ett halvårs sparande. Motivationen att fortsätta gneta ihop de resterande 8500:- börjar avta.. INFO TACK
Men kan någon med mer än bara "insyn" börja informera. SMC måste ju ha en deadline när sista dagen för det här är. Det vore ju ganska "trevlig" om vi som ändå lagt 8000:- på en resa / BKK-kurs fick veta om det ens är i närheten av att bli av. Om förutsättningen är att vi måste vara 120 st för att det ska bli av är det ju en bit kvar från 36 anmälda/betalda. Speciellt om det skall var inbetalt innan, säg den 15 Januari.... Det är ju inte så att man saknar hål att stoppa pengarna i efter ett halvårs sparande. Motivationen att fortsätta gneta ihop de resterande 8500:- börjar avta.. INFO TACK
Förmodligen finns det många fler som är intresserade av det, men betala de pengarna för en SMC-kurs? Även om den körs i Spanien?
Det får jag många bandagar för, och det inte värt på långa vägar för "trafiksäkerhet", men det är ju ett par dagar kvar så hoppas kan vi göra nu när skinkan tar slut.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|