Bkk på Kemorabanan!!!

Headhunter

Jonas Bergdahl
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Ducati 749 monoposto, Ducati Monster S4R
Hej hej på er!
Kemora finns kvar i tanken o som ett riktigt roligt minne! Försöker va me nästa år åxå!
Nån som hört nåt om bilderna? Skulle va skoj att se dom!
He en bra vinter!:gnissla

Hej Johan!

Roligt att höra ifrån dig igen.
Chrille (Sonnys farsa) skrev förra veckan i SMC-forumet att om allt går som planerat skulle skivorna lämnas till posten i måndags så vi skulle ha dom "före surströmmingspremiären". Ja den var ju igår så eftersom vi inte har fått några skivor så måste någonting ha hakat upp sig. Det är bara att vänta och hoppas antar jag.

Är det någon som fått länken till ftp-servern där Göran Ekman skulle lägga upp filmer? Jag provade att mejla honom via forumet igår och har inte fått svar men jag vet inte hur troligt det är att ett sådant mejl når fram.

Ha det bra!

//Jonas

Johan Källberg

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Mille / ZX9-R
Hej Johan!

Chrille (Sonnys farsa) skrev förra veckan i SMC-forumet att om allt går som planerat skulle skivorna lämnas till posten i måndags så vi skulle ha dom "före surströmmingspremiären". Ja den var ju igår så eftersom vi inte har fått några skivor så måste någonting ha hakat upp sig. Det är bara att vänta och hoppas antar jag.

Är det någon som fått länken till ftp-servern där Göran Ekman skulle lägga upp filmer? Jag provade att mejla honom via forumet igår och har inte fått svar men jag vet inte hur troligt det är att ett sådant mejl når fram.

Ha det bra!

//Jonas

Hej hej på dej me!:yoparty
Ja men då dyker nog bilderna upp när som hälst då!
Hur har ni de uppe i NORRA delen av landet då? Har backarna öppnat?:gnissla

Aprilia/ Johan

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Göran är en go glad egenföretagare, så han är just nu nere på Gelleråsen igår o idag o leker... ska fortsätta till Sviestad imorgon.

Så sedan är det nog säkrare att få tag på honom

En annan simulerar arbete:huvet

Headhunter

Jonas Bergdahl
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Göran är en go glad egenföretagare, så han är just nu nere på Gelleråsen igår o idag o leker... ska fortsätta till Sviestad imorgon.

Så sedan är det nog säkrare att få tag på honom

Tack för tipset!

En annan simulerar arbete:huvet

Som jag då :D

Hej hej på dej me!:yoparty
Ja men då dyker nog bilderna upp när som hälst då!
Hur har ni de uppe i NORRA delen av landet då? Har backarna öppnat?:gnissla

Aprilia/ Johan

Hehehe, hade all nederbörd senaste veckan kommit som snö så hade då jag inte suttit och hängt på SH.com. DET är ett som är säkert.

Sporthoj eller telisar är mina primära färdsätt :D

Last edited:

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Det kom visst ett platt paket med posten idag...

...så det blir roligt att se om man hann rulla förbi Sonny innan han tröttnade och fick kramp i armarna...:)

Bra gjort - det blev väl ett antal skivor att bränna och posta? :tummenupp

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
...så det blir roligt att se om man hann rulla förbi Sonny innan han tröttnade och fick kramp i armarna...:)

Det var många bilder av köttbullen på njurpajen :D

Starkt jobbat Sonny!

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F

Haha - jag tror närmare du är Star i depå´n...

(och jag som sku ha jobbat hela kvällen - nu sittar jag och drömmer mej tillbax till Kemora.. tackar photo-teamet..)

"Chrille"

Att lite asfalt kan vara så kul...
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Några stycken i passande storlekar
Bilder

Hallo på er...:)

Känns bra att höra att lite paket har börjat att trilla in...:tummenupp
Sorry att det blev efter "premiären" men mycket riktigt så var det lite strul med postfarbrorn...:mad: ....(lång historia) men efter lite mer påklistrade små papplappar på kuveren gick det tydligen bättre...:yoparty

Mycket nöje gott folk!

Är det funderingar eller andra "problem" med skivan så maila Sonny på sonny@ecracing.se

Ha det!

MVH // Chrille

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Haha - jag tror närmare du är Star i depå´n...

Jodu - det var ett digert material att "jobba sig igenom":D . Om man bara kunde lära sig köra lite mer och surra lite mindre...:(

Nog snackat - fina bilder och filmprod som håller värmen uppe över vintern! Historien om postmannen får vi väl vänta på till 2009?:tummenupp

"Chrille"

Att lite asfalt kan vara så kul...
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Några stycken i passande storlekar
Den sörmlänska postfarbrorn...

Hmmm...ja nu e han nog i farten igen (postfarbrorn)...ryktet går att alla skivor inte har landat där dom ska...:huvet
Faen vet om inte det är en tidsfråga, innan dom lägger ner de där gula bilarna, med trumpeten på sidan....:va

Men maila Sonny om ni fortfarande går o väntar så skickar han en ny. sonny@ecracing.se

Annars blir historien om postfarbrorn från sörmland, mycket riktigt en bra story i kvällsbastun på Kemora 2009...ta med många öl gott folk....:D

MVH // Chrille

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Gelleråsen är ju jättegropig, inte som släta fina Kemora

Jag längtar tillbaks, till värmen och den finan banan

Rovers

älskar kurvor
Gick med
26 May 2005
Hoj
1995 Ducati Monster 900
Hej Johan!

Ha det bra!

//Jonas
Hört nått om filmerna??

Headhunter

Jonas Bergdahl
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Hört nått om filmerna??

Ja, faktiskt! Göran "Goe" Ekman skrev i min gästbok 25/9 något med innebörden att han inte haft tid att ordna med filmerna från Kemora tidigare, men att det nog ska bli något under hösten.

Så det finns med andra ord mer filmer att vänta och dom kommer vad det lider.

Annars då? Kör du fortfarande eller är det slut för i år? Själv har jag varit ute några korta svängar senaste dagarna för att ha några färska intryck och känna mig nöjd inför vinteruppehållet. Det börjar vara både kallt och skräpigt med alla löv och frön, så nu är det nog slut för mig i Umeå snart. Tid för garagesäsongen, skidor och sånt :D

Rovers

älskar kurvor
Gick med
26 May 2005
Hoj
1995 Ducati Monster 900
Jag ställde undan hojen för ca en månad sen... Efter Kemora blev det max 30 mil kört pga ont om tid.. plus att landsvägskörning känndes rätt trist faktist.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0