Så långt är jag överens med dig Tomas. Men att börja snegla åt de grodgröna till? Hur var det med Forza Italia då
Gör som jag: köp en röd 749:a
Hehe... Forza Italia och ett besvärande intresse för Ducati kommer troligen alltid att finnas kvar. Han är så orolig för mig flatbottningen (gibbles) och tror att jag är märkeslåst, så jag måste ju gå in och dementera detta, då jag envist hävdar att det inte är så
Mina Ducce-T-shirts kommer att hänga med även i fortsättningen, även om jag kör en spygrön Kawa som är dekaltrimmad med Corse-klistermärken för att bli så snygg som möjligt
Sabblars alltså!!! Du köpte den helt enkelt. Grymt!!! Vad avis jag blir! Häftig resa dessutom, så skall en knäpuck dras! Jag måste tyvärr medela att "No more SMC-kurser for you my friend!!!" Den där bilden talar sitt tydliga språk, du börjar köra irriterande snyggt. Du får oss andra att se så risiga ut om du fortsätter sådär!
Tänkt vad marknaden helt plötsligt öppnade sig för dig
Släpp märkesfrenesin och smaka på tankesättet, du kommer inte att ångra dig det minsta.
Att sedan Ducati 916 är världens snyggaste hoj (enligt mitt tycke) det är en annan sak.
Jo, du har ingen aning om hur du ställde mina tankar på ända. Inte för att jag hade dissat andra märken som sådana, utan för att jag aldrig tidigare testat en japs som kändes så kul! Som sagt hävdar jag envist min oskuld till märkesfrenesi, jag kan bara inte rå för att Duccarna hittills alltid gett bäst utdelning vad gäller ståpäls och rysningar och tårar i ögonen och ... ja respons helt enkelt...
Jo, att en hoj från 94 fortfarande är så snygg säger ju en del...
Jaha, nu klarnar det. Jag tyckte väl att det var lite märkligt med alla röda rundningsmärken som långsamt förflyttades runt banan. Trodde att det var nått som Niklas & Co. kokat ihop för att likna långsamma fotgängare i stadstrafik, men det var alltså Italienska "motorcyklar"?
Haha... är du sur för att du blev nerflyttad till våran grupp
Klart vi var rundningsmärken. Vi körde ju i långsam grupp, åkte runt och tourade på våra beskedliga 63-hästarsmaskiner och räknade utedass och telefonkiosker. Man blir ju så sabla harmonisk på en italiensk hoj att man gärna åker långsamt och bara njuter. Eftersom att vi (som du var inne på tidigare) är lite "kioskposers" så åkte vi runt och torrvarvade vid de kiosker som fanns kring banan. Du får ta och vässa gamm-gixxern så att du kan flytta upp till snabb grupp igen
jag trodde att du åkte där hela tiden...