Ja detta var toppen! Sommarens höjdpunkt utan tvekan. Osannolikt bra väder. Förutom torsdag morgon, men då fick man ju prova på att köra i regn också. Kursen var över förväntan. Den förändrade min körteknik inför och i kurvor mer än jag trott. Till det bättre, helt säkert. Nu ska det bara nötas in.
Tack till alla trevliga instruktörer och deltagare som bl.a. hjälpte till att jaga rätt på ett kedjelåsclips (clipslås = ) då mitt sprättat loss någon gång under onsdagen. Huga.
Det var kul att träffa en massa trevliga sporthoj.com'are och annat löst folk också. Speciellt tack till frelar som lånade ut sin gixxer ett pass så jag fick prova. Jag som trodde att hojar skulle gunga och skrapa i när man pressar på lite.
För er som undrar om det är värt att åka till Kemora nästa år - det är det!
Tack till alla trevliga instruktörer och deltagare som bl.a. hjälpte till att jaga rätt på ett kedjelåsclips (clipslås = ) då mitt sprättat loss någon gång under onsdagen. Huga.
Det var kul att träffa en massa trevliga sporthoj.com'are och annat löst folk också. Speciellt tack till frelar som lånade ut sin gixxer ett pass så jag fick prova. Jag som trodde att hojar skulle gunga och skrapa i när man pressar på lite.
För er som undrar om det är värt att åka till Kemora nästa år - det är det!