Kan inte någon göre en liiiiiiten uppdatering
Fruktansvärt bra kurs!
Hemresan blev lite mer spännande än tänkt dock, Hjullagret skar på bussen efter ett par timmar så nu sitter vi i finska obygden och väntar på delar som förhoppningsvis kommer på må/ti...
Tyck synd om oss!
Fruktansvärt bra kurs!
Hemresan blev lite mer spännande än tänkt dock, Hjullagret skar på bussen efter ett par timmar så nu sitter vi i finska obygden och väntar på delar som förhoppningsvis kommer på må/ti...
Tyck synd om oss!
Klart jag kan!
Jag kan bara beklaga alla er stackar som inte var där. Detta var utan tvekan årets kurs. En fantastisk bana, underbart härliga deltagare, ett härligt gäng instruktörer, en galen dansk och 25 grader och sol i fyra dagar. Det kan omöjligt bli bättre än så här
Igår bokade jag Kemora samma vecka 2009, jag garanterar att det blir fullt på den kursen!
Jag var tok-laddad innan Kemora
Och nu är jag jättenöjd
Alla förväntningar infriade och mycket därtill.
Nu har Actionpic fått en värdig konkurent vad gäller banan... Kemora vs Gotland men å andra sidan så har Niklas o Per skapat en superkurs.
Missade bastun i stugbyn, men lägenheten känns mer som bastu än konfortvarm...
Bilder då!? Och filmklipp!!!
Kan inte någon göre en liiiiiiten uppdatering
Tack alla för fyra fantastiska dagar. Nu är vi lyckligt och väl hemma i Umeå. Trodde aldrig att hojarna skulle klara båtresan, det är usla fastspänningsmöjligheter i den skrotiga båt som går Vasa-Umeå och idag var det lite gungigt. Lilla-blå och sv:n stod tack och lov på hjulen även efter detta sista äventyr. Nu blir det till att smälta alla intryck och sköta om hojarna under helgen. Ska bli spännande att se film och bilder så småningom. Vi ses nästa år, om inte förr.
Ps: Vi tänker på er Josef, hoppas det ordnar sig DS
// Jonas "monsterdoktorn" och Maria "raceprinsessan", stuga 8
Tjaa, mossan - även en gammal fassa på en startmotor hade liiite att lära av sävliga lulebor som i alla fall fick nosa på en riktig hoj, filmande gixxrar (Göran) som obarmhärtigt dokumenterade alla skitspår vi valde, grötstrupeharklande danskar med omöjliga yogaartade kniiipövningar samt alla andra duktiga och engagerade instruktörer. Och deltagare som tipsade, hjälptes åt och snackade hoj 4 dagar i sträck.
Inte ens den finska polispatrull vi tillbringade en gemytlig halvtimma med utanför Oulu under frenetiskt sökande efter fordonstågets registreringsuppgifter kunde förta känslan av ett hellyckat arrangemang. Om än dom försökte .
Vad jag kunde förstå sågs den danske Yogamästaren sist på en fullpackad hoj med kurs västerut. Men detta kan ju ha ändrats om han studerade väderleksrapporterna innan avfärd...
Tack allihopa för en riktig kanonupplevelse! Vi ses...
När kan man anmäla sig ?Igår bokade jag Kemora samma vecka 2009, jag garanterar att det blir fullt på den kursen!
När kan man anmäla sig ?
Ni verkar ha haft det kanonbra, riktigt kul och höra.
Låter ju grymt trevligt det där, kanske man redan nu ska planera in 6dagar i finland som semester nästa år då? Har ni beställt strålande sol tills dess med?
Hallååååå! Det är ju jag som bokar, sover Dolly Parton på rygg? klart det blir bra väder
Jag missade ju tyvärr i år. Jag hade beställt en regnskur på onsdagen men den kom på torsdag förmiddag, men det funkade det med...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|