Har ni hört något från försäkringsbolagen, kan man komma med racehoj och köra i separat grupp?Jo det har varit på tapeten inför dessa dagar i Kemora!
Har ni hört något från försäkringsbolagen, kan man komma med racehoj och köra i separat grupp?Jo det har varit på tapeten inför dessa dagar i Kemora!
Har ni hört något från försäkringsbolagen, kan man komma med racehoj och köra i separat grupp?
Fasen vilken pris skilnad det var mellan Umeåfärjan och Silja från Sthlm
4 pers i min minibuss kostade 7500:- hos RG-Line
4-pers i min minibuss kostade 1932:- hos Tallink Silja Line
Detta är då tur och retur på dagtid utan hytt!
Fördelen med Umeåfärjan är att man kommer till stugbyn på kvällen istället för vid midnatt!
Fasen vilken pris skilnad det var mellan Umeåfärjan och Silja från Sthlm
4 pers i min minibuss kostade 7500:- hos RG-Line
4-pers i min minibuss kostade 1932:- hos Tallink Silja Line
Detta är då tur och retur på dagtid utan hytt!
Fördelen med Umeåfärjan är att man kommer till stugbyn på kvällen istället för vid midnatt!
Jag funderar på att anmäla mig men innan jag gör det så har jag några frågor...
Vi som åker Umeå - Vasa, hinner vi med 19-färjan på torsdag eller är det fredag som gäller?
Jag har fick inte med någon orginaldämpare när jag köpte hojen, ska jag försöka fylla mitt Vance & Hines S4 med dämpull eller finns det inga db-krav på Kemora?
Nice! Jag hittade dessutom en recension på MC-Folket där Petra Holmlund skriver att VANCE & HINES S4 puttrar på i 90dB vid förbipassage. Jag litar på henneNär vi var där förra veckan var det ingen skillnad mot tidigare i alla fall. Den fina finska inställningen gäller fortfarande "if they don't like, they can move somewhere else..."
Kan ju inte garantera nåt förstås, men så var det då i alla fall. Som Niklas säger, har man killers så är det ju lika bra att ta med. Jag har inga killers och tänkte köra så. Då blir både Duccen och jag gladast
Har ni kollat några färje-avgångar som passar bra tidsmässigt?
PS
Har fortfarande en plats i bil å släp för dig som bor någonstans mellan göteborg och stockholm...PM'a
DS
Jag funderar på att anmäla mig men innan jag gör det så har jag några frågor...
Vi som åker Umeå - Vasa, hinner vi med 19-färjan på torsdag eller är det fredag som gäller?
Jag har fick inte med någon orginaldämpare när jag köpte hojen, ska jag försöka fylla mitt Vance & Hines S4 med dämpull eller finns det inga db-krav på Kemora?
Bor i Stockholm. Önskar samåka. Har PM:at dig men ej fått svar.
När vi var där förra veckan var det ingen skillnad mot tidigare i alla fall. Den fina finska inställningen gäller fortfarande "if they don't like, they can move somewhere else..."
Kan ju inte garantera nåt förstås, men så var det då i alla fall. Som Niklas säger, har man killers så är det ju lika bra att ta med. Jag har inga killers och tänkte köra så. Då blir både Duccen och jag gladast
Ok, bra att det går men det är det inte värt. Jag vill ha valuta för min kursavgift så jag sover över en extra natt iställetOm färjan går 19.00 från Wasa så måste väl du checka in senast 18.00?
Dom 10 mil som är mellan Kemora och Wasa tar väl ca 1 timme!
Det betyder i så fall att du måste dra från banan vid 17.00!
Då får du i så fall försaka sista passet på torsdagen
Men det är okej
Jag tror att efter 4 dagar på banan så är vi alla ganska nöjda, så om du vill hoppa över sista passet så är det okej!
Det enda du behöver göra är att du kommer överens med din instruktör för torsdagen, att du täänker lämna in tidigare
Om det blir fler som gör som dig så kommer vi nog att ha avslutningen gemensam på torsdagsmorgonen!
Sen är det fritt upp till var och en att dra lite tidigare på eftermiddagen
Per
Ok, bra att det går men det är det inte värt. Jag vill ha valuta för min kursavgift så jag sover över en extra natt istället
Vart bor de som sover en extra natt? Vid stugbyn eller vid Vasa?
Ok, bra att det går men det är det inte värt. Jag vill ha valuta för min kursavgift så jag sover över en extra natt istället
Vart bor de som sover en extra natt? Vid stugbyn eller vid Vasa?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |