kalle-traktor
kungen
det sitter orginal nu får väl kanske se till säsongen hur lååångsam den är om den finns kvar
det sitter orginal nu får väl kanske se till säsongen hur lååångsam den är om den finns kvar
då håller du på med dragracing för han sa att dom hade sutit på en dragrasing hoj du kanske vet hur eller om kan ändra på dom för han hade inte långt kvar . ska väl inte behöva byta kammar enligt vad jag hört men är osäker
Nu får det var nog med chattning i tråden för nu är det dax för en liten uppdatering igen
Har ägnat Lördagen och Söndagen åt att blästra, slipa och lacka alla små delar guld och svart, fy faan vilket jobb! men resultatet blir bra så det är helt klart värt det.
Nu får det var nog med chattning i tråden för nu är det dax för en liten uppdatering igen
Har ägnat Lördagen och Söndagen åt att blästra, slipa och lacka alla små delar guld och svart, fy faan vilket jobb! men resultatet blir bra så det är helt klart värt det.
]
perfektionist! även om jag på nåt vis skulle lacka mina skruvar skulle dom ligga i en hög
Ruskigt snyggt!!!!!
Vad är det för färg du använder? 2K??
Hehe nice men färgen kommer väll gå åt helvete när du ska spänna skruvarna.
\Masonit
Vet inte om jag skulle säga perfektionist , gillar bara att ha ordning och det är ju detaljerna som gör det.
Japp 2k och lackspruta.
Til en viss del ja, men den här färgen är det mkt hårdare yta på än vanlig 2k härdar i 24 timmar, men det kommer att förstöras en del men det går alltid att lägga i med pensel, har ju även bytt ut dom flesta sexkant till insex i rf och då blir det inte samma slitage.
Ser bra ut det där.
Som ett Mecano, fast för vuxna !
Ska du till hojmässan i helgen ?
Så ja nu gör datorn som jag vill igen...
Utgångsobjektet.
Reservdelsmotor är bra att ha.
Motorn som ska renoveras.
Då börjar vi riva då.
Så här såg det ut när jag gjorde kväll.
Eftersom man bara fick ha 14 images vart jag tvungen att rensa bort några bilder.
exakt vad gör man inte för att behålla barndoms känslan
Är jäligt sugen på att åka ner mn det är ju 80mil enkel resa så jag får se, vore kul att träffa lite folk och få några ansikten på nicken här inne.
Håller också på att modifiera min blade, såg att du delat på bakdämparen.... Hur gjorde du?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|