Bygger inte för att vinna en tävling, bygger för att jag tycker att det är kul och samtidigt få en hoj som ingen annan har och som jag vill ha den, sen att det kanske verkar vara lite mkt jobb nerlagt på den är bara för att jag gillar att göra saker ordentligt
Men råkar man hamna på en pallplats så är ju bara det roligt
Kan väl lika gärna dra en liten uppdatering när jag ändå är på gång, bygget har tagit en lite vändning.
Bakdelen kommer att bytas ut mot en annan, till vad får ni kanske se några bilder av i helgen(fortfarande Yamaha) anledningen är två, första är att jag inte kommer att kunna bygga om ljuddämparna som jag vill då dom är gjorda i titan nånting som jag skulle ha kollat lite tidigare, my misstake
visst det går att få nån som kan svetsa dom lr byta ut dom mot rostfria slipon och båda dom alternativen kommer att bli dyrare än att byta ut hela baken förutom ramen då som fortfarande kommer att funka med den andra baken.
Den andra anledningen är att den nya röven kommer att bli mkt renar, kortare och utan ljuddämpare, kommer att bli gp style istället gillar den looken.
Färgsättningen kommer oxå att ändras kommer inte att lacka nånting vitt som tanken var utan kommer att hålla mig till två färger svart och guld med lite grafix här och där känns som att det kommer bli en cleanare look så, rätta mig gärna om jag har fel.
Jaja nog tjatat från mig uppdatering med bilder kommer i helgen, det är nu det roliga börjar att få plocka ihop allt