Det var många som lackade ur på det jag skrev under kvällen.
Det finns tydligen hög acceptans för att vilken annonsering som helst ska dyka upp här på forumet vilket är bra för forumägaren.
Så länge de betalar för en intressant målgrupp (vilket vi är; som generella höginkomsttagarsinglar med sakfetish och pengar nog att köpa jävla pipor för tiotusentals pengar.,.).
Istället för att du betalar för relevant konsumentupplysning, så får de annonsera med dildos om de tror att nån här vill ha en sån..
Eller blir du arg på HM för skyltarna på stan också? Du går ju säkert inte på gatorna för att köpa BH:ar?
Klart vi är en intressant målgrupp, i varje fall för de som säljer MC- och teknikprodukter. Jag upprepar det jag skrev tidigare, jag har full förståelse för att man vill ta in annonser, det kostar pengar att driva forumet och det finns en god möjlighet att tjäna pengar på annonseringen. Swedie har ju drivit sin road racing-satsning genom intäkterna vilket jag beundrar honom för. Sedan fick han säkert en bra slant när han sålde sajten vilket han också har förtjänat.
Det jag inte ville var att det skulle annonseras liknande Aftonbladet vilket jag tycker är jäkligt tradigt. Jag skulle förmodligen sluta använda forumet lika mycket som jag gör nu om den typen av annonser skulle öka vilket jag svarade Swedie.
Som redan nämnts... Adblock plus
Tänk om det funnits ett likande tilläg till den vanliga tv´n
Installera skiten och sluta gnäll!
Jag gnäller hur mycket jag vill men jag kommer nog att installera Adblock. Firefox har jag redan men jag hade inte koll på den möjligheten så jag tackar för tipset.
Sluta bli så upprörd förresten, det verkar som ni tycker jag har svurit i kyrkan.
Palmas --> Ta ett chillpill eller så börjar du betala för att vara på SH!
Jag är inte speciellt uppretad så det är lugnt. Allt på internet ska ju vara gratis så varför betala för SH.