Hans hoj blev snodd i Holland.
Allt hängde givetvis på hojen, så ryskan lär ha dragit
Vadå är det samt?
Kärringen bringar otur!
Hur har det gått med kärleken
Jodå, vi håller kontakten på face men hon bor i Moskva och jag just nu i Holland. Är sugen på att åka på besök, men får se hur det ser ut ekonomiskt. I övrigt finns det inte så mycket annat att tillägga.
Men vart inte dama rik? De vart ju ändå det första positiva om ja minns rätt som ni skrev om na? Då borde väl en flygbiljett vara lätt löst
Nåja, denna sommaren var så att säga "magisk" och de är vi båda nog överrens om. Men saken är den att nu har våra personliga och privata liv tagit fart igen med allt vad det innebär. Tror vi båda känner att det helt enkelt bara var en jävligt bra semesterflört
Låter som att hon tog din oskuld
JAha, så...nu blir det inget mer alltså? vafan nu när det började bli spännande!
Haha, nej, så är inte fallet. Men hallå, jag träffade henne på en strand när jag back-packade, simma ut i den franska riverian mitt i natten, sitta på en strand sjunga, dricka och dansa, vara vaken hela natten för att impulsresa till paris, festa vid eiffeltornet, mm. Det är något utöver det vanliga, men visst om du träffar folk helt random och börjar resa med dem var och varannan vecka så kanske det inte är så "magiskt".
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|