Blev förälskad... hjälp mig sporthoj!

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Hehe, ryskan har officiellt åkt hem. Om jag mådde dåligt innan, efter vistelsen i Frankrike är det inte något att nämna jämfört med detta jag känner nu. Närmaste ordet jag kan beskriva det med är Ångest just nu. Sitter i ett land där jag inte känner någon, i en mindre sunkig student lägenhet utan några prylar i princip (då jag körde ner med en hoj --- som nu också är stulen!) för mig själv. Bruden jag har tillbringat de senaste två veckorna med var tvungen att åka hem för att visumet gick ut (var hela 30 dagar i Europa). Hösten börjar komma, överallt faller löv och jag känner ett bittert hat mot tjuven som tog hojen min.

Provade att röka cigaretter igen, efter ett längre uppehåll men ska nog försöka att ge fan i det. Undrar vad jag kan göra nu? Hade ju sett fram emot att dra runt och cruisa med hojen, vara den där coola svensken som körde ner från Sverige med sin svarta motorcykel och ragga brudar. Min brudmagnet är borta, jag är ensam och ledsen :(

Nu är det bara jag, min bok och det goda franska vinet som håller mig sällskap.

Otur har jag haft den senaste tiden, brände sönder handen, slog hål på huvudet och fick hojen stulen.
Urkh...

Imorgon ska jag vila ut, så då kommer jag ha plenty med time att slänga upp lite bilder på mig och henne de sista dagarna (och även de sista bilderna jag tog på hojen).

Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men du harhaft en grym stund så långt! Allt är jobbigt i brytningstider, oavsett brytningar. Det ger sig. Kolla tillbaka och garva sedan :)

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
DSC_0344.jpg

Tentaplugg på tåget när vi var på väg mot Malmö/Köpenhamn för att tillbringa en dag med att promenera, titta på parker och arkitektur och ha skoj.

DSC_0542.jpg

Brugges? En magiskt vacker stad, mycket finare än t.ex. Paris
Alla borde resa dit, inte fullspäckat med turister heller och schyssta priser!!

Sen har jag hundratals bilder på olika byggnader och dyl men det är väl inte sporthoj intresserad av. Ska försöka leta fram någon bild från tyskland (sista jag tog på hojen innan den försvann) också.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Drago approves this thread.

Baby_laugh.gif

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Jodå, vi håller kontakten på face men hon bor i Moskva och jag just nu i Holland. Är sugen på att åka på besök, men får se hur det ser ut ekonomiskt. :) I övrigt finns det inte så mycket annat att tillägga.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jodå, vi håller kontakten på face men hon bor i Moskva och jag just nu i Holland. Är sugen på att åka på besök, men får se hur det ser ut ekonomiskt. :) I övrigt finns det inte så mycket annat att tillägga.

Men vart inte dama rik? De vart ju ändå det första positiva om ja minns rätt som ni skrev om na? Då borde väl en flygbiljett vara lätt löst:D

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Men vart inte dama rik? De vart ju ändå det första positiva om ja minns rätt som ni skrev om na? Då borde väl en flygbiljett vara lätt löst:D

Nåja, denna sommaren var så att säga "magisk" och de är vi båda nog överrens om. Men saken är den att nu har våra personliga och privata liv tagit fart igen med allt vad det innebär. Tror vi båda känner att det helt enkelt bara var en jävligt bra semesterflört ;)

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Nåja, denna sommaren var så att säga "magisk" och de är vi båda nog överrens om. Men saken är den att nu har våra personliga och privata liv tagit fart igen med allt vad det innebär. Tror vi båda känner att det helt enkelt bara var en jävligt bra semesterflört ;)

Låter som att hon tog din oskuld:krama

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Låter som att hon tog din oskuld:krama

Haha, nej, så är inte fallet. Men hallå, jag träffade henne på en strand när jag back-packade, simma ut i den franska riverian mitt i natten, sitta på en strand sjunga, dricka och dansa, vara vaken hela natten för att impulsresa till paris, festa vid eiffeltornet, mm. Det är något utöver det vanliga, men visst om du träffar folk helt random och börjar resa med dem var och varannan vecka så kanske det inte är så "magiskt".

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Haha, nej, så är inte fallet. Men hallå, jag träffade henne på en strand när jag back-packade, simma ut i den franska riverian mitt i natten, sitta på en strand sjunga, dricka och dansa, vara vaken hela natten för att impulsresa till paris, festa vid eiffeltornet, mm. Det är något utöver det vanliga, men visst om du träffar folk helt random och börjar resa med dem var och varannan vecka så kanske det inte är så "magiskt".

Fick du inte ligga:7peta

Jag gillar inte random dejter eller random folk, eller :hihi

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...