Blev förälskad... hjälp mig sporthoj!

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Idag blir det köpenhamn. Inte visste jag att man inte fick ha rutit med randigt, att man måste matcha färger i en viss ordning osv. Omg HAHA detta känns ju skoj :D så nu strejkar jag och tog shorts + t-shirt. Så får det vara :D :7peta:7peta tjejer...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha fan det här är ju ett helt förhållande ihoptryckt på några veckor..från att träffas till att hon inte tillåter honom att klä sej hur han vill :rofl

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
HAHA ta det lugnt pågar. Jag har redan trampat i klaveret en gång och haft ett långvarigt (3 år) förhållande. Tro mig, jag är inte alltför tofflig. Tvärtom, det är rätt gött att ha någon som lagar mat åt en igen och tar hand om en :D För den delen så är jag rätt så skämtsam och vi snackar rätt öppet om vad tidigare pågar/flickor gillat och inte gillat vad man gjort och var man varit =)

Kan i alla fall kryss av Ryssland nu från min personliga lista :yoparty bara typ 190 länder kvar att kryssa i då. (om man nu inte räknar bort viss avsaknad av attraktion från vissa länder)

Oh, har inga bilder från dagens rundtripp till Köpenhamn men kan lägga upp senare (imorgon).
Nu måste jag också tentaplugga för jag har en tenta på tors/fre så det suger stenhårt.

Nu ska jag iallafall sova!

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
DSC_0069.jpg

DSC_0087.jpg

Vi körde en sån öresundrundt biljett - Köpenhamn -> Helsingör -> Helsingborg =) Igår

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Ja riktigt fin historia faktist!

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Solskenshistoria från någon som faktiskt vågade. :tummenupp

Och söt är hon ju också. :tummenupp

Ja det är ju mer respekt till henne som kom hit, då jag har tentor sket jag i att klydda och lägga tusenlappar på att fixa visa och stressa till Moskva, även om jag nu lovat att komma förbi och hälsa på någon gång inom snart framtid :)

Ogmike

Mitgleider
Gick med
4 Sep 2009
Hoj
2020 Kawa Ninja 1000 SX
Det är bara en sak som jag funderar över, varför vill man lägga ut sitt privatliv/kärleksliv i en tråd på sporthoj.com? :va

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det är bara en sak som jag funderar över, varför vill man lägga ut sitt privatliv/kärleksliv i en tråd på sporthoj.com? :va

Du har rätt, vi borde skärpa till oss och bara skriva personliga påhopp och diskutera tragedier... :brinnerup

Somliga vill dela med sig, andra inte... så kommer det alltid att vara.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC