Blev förälskad... hjälp mig sporthoj!

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Det är bara en sak som jag funderar över, varför vill man lägga ut sitt privatliv/kärleksliv i en tråd på sporthoj.com? :va

HAHA, ja, du. Frågan är hur mycket jag egentligen delat med mig av? Inget märkvärdigt vill jag påstå, inga detaljer . Att visa en bild på henne (som hon har på Facebook) är för mig inget märkvärdigt, att visa en bild på oss i Köpenhamn lika så. Att snacka om massage/matlagning är inget speciellt. Detta är bara toppen på isberget och detaljer får ni inte reda på :D

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Blev en nattpromenad genom skogen, givetvis släcktes ljusen när man var 4km inne i skogen och man kunde inte längre se sina fötter. Men nöd och näppe hittade man vägen ut, hon var ju fan rädd innan ljusen släcktes så ni kan ju tänka er rädslan som infann sig när det blev svart.

HAHA, nåja, försökte förklara för henne att statistiskt sätt så är hon 100 gånger snarare död på Motorcykeln än av en yxmördare i en promenadskog utanför Hässleholm.

:krama

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Blev en nattpromenad genom skogen, givetvis släcktes ljusen när man var 4km inne i skogen och man kunde inte längre se sina fötter. Men nöd och näppe hittade man vägen ut, hon var ju fan rädd innan ljusen släcktes så ni kan ju tänka er rädslan som infann sig när det blev svart.

HAHA, nåja, försökte förklara för henne att statistiskt sätt så är hon 100 gånger snarare död på Motorcykeln än av en yxmördare i en promenadskog utanför Hässleholm.

:krama

Och det var sista gången hon följde med på bönpallen.

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Försök att få en ryss att förstå vittsen med en vårdcentral och kö tid i typ 2 timmar för att få ett recept till antibiotika.
Nej i ryssland, finns typ inte receptbelagd medicin och det är ju jävlans onödigt att man måste köa när man redan vet vad man ska ha... :rolleyes::rolleyes:

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Försök att få en ryss att förstå vittsen med en vårdcentral och kö tid i typ 2 timmar för att få ett recept till antibiotika.
Nej i ryssland, finns typ inte receptbelagd medicin och det är ju jävlans onödigt att man måste köa när man redan vet vad man ska ha... :rolleyes::rolleyes:

Oj, har du redan fått kantareller på trumpeten? :glömdet

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019

Svider det när du pissar ? :näsblod :glömdet

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Preliminära planer för resten av Semestern: Bio med vänner, Malmöfestivalen, Camping -> Färja till Tyskland och köra MC till Holland -> Festa några dagar sen säga hejdå och snyft snyft :'(

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Undrar vad som hänt... Nu börjar hon tjata på mig att vi ska ut och åka hoj och säger att jag ska gasa?! :7peta Aja, idag bär det av mot färjan, så imorgon lär hon ha nog med hojåkning ändå när vi ska bomba tvärs genom hela tyskland.

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
MEN VAFAN... Igår brände jag sönder fingrarna på vänsterhand, gjorde skitont och har skitfula fläckar (kommer bli fina ärr) och idag slog jag i huvudet så det blev akuten för det blödde en del :( HAHA :banana nu ska jag vila så jag orkar köra ikväll

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Du har dålig karma för att du lurat en fin rysk flicka att bedriva otukt!

Hoppas handen inte hindrar semesterkörningen.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Kul att se att iaf. någon hade kul i sommar. Söt var oxå, grattis.

Bitter, nejdå.

Tommy.exe

Guest
Hehe, nej ryskan är övertygad om att jag har dålig Karma för att jag fick en slant för mycket av biltema :)

Då var det dig jag såg igår runt lunch på biltema i Kristianstad? :)

När jag kom sprang du runt på parkeringen och såg jävligt varm ut, jag tyckte jag kände igen dig och hade hälsat om du tittat åt mitt håll. :)

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Då var det dig jag såg igår runt lunch på biltema i Kristianstad? :)

När jag kom sprang du runt på parkeringen och såg jävligt varm ut, jag tyckte jag kände igen dig och hade hälsat om du tittat åt mitt håll. :)

Hehe aa det var sjukt varmt, men jag envisas med att klä på mig endå. Här nere är det dock ett skämt, uppe emot 30 grader och luften är så varm att även i 140 grader så känns det inte skönt utan som att ha en hårfön på kroppen... Är i Maastricht nu :fyllisar:fyllisar

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Dåligt med uppdateringar här.

Kaviar förgiftad??

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2