Ja snart är det inte nytt längre och då sitter hon och skiter med öppen dörr så det skakar i tapeterna.Du..allt det här går över.....
Svårt att sova hehe... Jag är numer vaken, efter en honugsmassage, en lång trevlig dusch och lite frukostsängmys. Hon är fortfarande trött och ville sova så jag slår mig ner på sporthoj.com och vid datorn för att plugga lite. Wah, detta är för enkelt, detta är inte bra för mitt självförtrående. Haha. Tror jag måste vara universums charmigaste kille
Igår blev det först Åhus, som gällde, simma lite, vara på stranden, sen köra över skånska landsvägar lite kors och tvärs för att ta en guidad tur ner i Tykarpsgrottan (inte varit där på 12 år typ) och avsluta kvällen med att jag lagar lite käk.
Körde laxgratäng med kokta ägg och sallad
Skitfränt och gott recept,
1. Skär potatis i klyftor, häll över matlagningsgrädde, salt och peppar, in i ugnen i 200 grader i 10 min.
2. Koka ägg.
3. Ta ut potatisen, lägg över ägg/och tinad laxfilé (strimla, skär i små bitar), dra på ost och in i ugnen 20-25 minuter till i 200 grader.
HAHA till det njöts det av ett utmärkt vitt vin (kan skriva namnet sen) men blev förvånad över hur jävla gott det var!
Får tacka min Mamma för att hon lärde mig att laga mat, men tydligen i Ryssland så finns inte så många pågar som lagar mat så det är något ut över det extra! Haha, och finns väl inga tjejer som säger nej till en färdig middag?
.... Sen finns du det eviga problemet med att skita. Fan alltså, när man träffar ny brud finns två tumregler för något som skapar dålig stämning. Dålig lukt på toa, och en man som öppet fiser framför dem. Kvinnor går fan på toa för allt, smink, pissa mm. och det kan komma plötsligt. Så tänk inte att bara för hon var på toa för 20 sekunder sen så kan du gå in och vandalisera toaletten. Nejnej, då glömdes det givetvis något och en manlig doft är inget att hurra för. Nej...
Så man får planera, man får vara smart. Precis efter att alla motorcykler kläder är på och hon har skor mm. då ska man smita in, vänta så att när hon verkligen somnat smyga in på natten och försöka besöka offentliga toaletter i bästa möjliga mån
Jävla 50-tals byggnad haha, ingen som helst ljudisolering också så... ja... ni förstår säkert mina uppoffringar jag gör!
Du..allt det här går över.....
kan mod stänga tråden i brist på bilder?
Här är lösningen om man vill maskera pinsamma ljud i en lyhörd lägenhet:
Funkar bra, man tänker inte alls på eventuella brak- eller plumsljud.
Fick du trycka rökluckan?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |