Blev förälskad... hjälp mig sporthoj!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Har varit med om liknande (Jaa, tänk för det har jag!)

Det är hemskt, men ändå fantastiskt!

Men skyll dig själv din dumme fan, som inte tog kontaktuppgifter :huvet

Har du hennes fulla namn? Finns ju fejsbuck menar jag.

Tommy.exe

Guest
TS, du lär ju ha hennes kontaktuppgifter om ni spenderade 3 dagar ihop?
Om din crush är besvarad får ju någon åka till någon? Annars får du hitta något nytt att ligga på?

Jag är inte säker på att jag förstår problemet. Jag är dock mkt pragmatisk. :)

Last edited:

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Jag skulle dock vänta ett tag för att se om hon känner samma som du. Hon kan ju kontakta dig först liksom. Kan ju lätt bli stalker-varning på dig annars.
Men gör hon det så gasa på, man lever bara en gång!:tummenupp

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Jag skulle dock vänta ett tag för att se om hon känner samma som du. Hon kan ju kontakta dig först liksom. Kan ju lätt bli stalker-varning på dig annars.
Men gör hon det så gasa på, man lever bara en gång!:tummenupp

Skrev igår på kvällen, hon svarade sen åkte jag bort och svarade inte förrens nu. Tänkte jag skriver att jag är sugen på att dra till moscow (gjorde det innan idag) så får vi se vad hon svarar. Om hon är typ "sure thing, kom hit" så får vi se. Annars lägger jag allt på is den närmaste tiden :)

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Just nu när minnena är färska saknar man ju allt också som mest. Snart kommer man väl återgå till det normala livet. Kanske träffar en söt holländska då jag ska flytta dig i 6 månader för mina studier... :) Oh well, fan det är inte lätt haha kollar facebook var 3:e minut känns det som. Inte likt mig, inte alls för att vara ärlig.

Men jag har aldrig hållit på och tramsa mig med 3 dagars regeln och sånt. Jag skriver alltid och så får man se om de svarar. Ska fördriva tiden med att laga utsökt mat och njuta av solen, ikväll vart det ugnsbakad lax tillsammans med lite orientaliska grönsaker och ris.

Saknar hojen lika mycket men jag kan inte sitta och chatta med den ^^

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Been there, träffade en fransyska på en camping långt borta när jag var fjorton. Hon fick mig att börja läsa franska, mais oui!

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Russiancupid.com.

Sen är det vanligaste kvinnoförnamnet i världen är Maria. Det vanligaste efternamnet i världen är Li.

Varsågod!

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Har du inte fixat min bok?

Hvk0K.jpg

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Honda RS125R
En gång i tiden blev jag DÖ-kär i en ryska från St:petersburg... Täffade henne på Rhodos och jag sökte turistvisum direkt........ Två resor senare var det över... Jag fick dock ett A i ryska på köpet:)

Tänker på henne fortfarnade, söt fin och helt underbar... Nu har jag en svensk flickvän vilket är skönt... Visum är så krångligt..

En video för dig:

http://www.youtube.com/watch?v=oIFmhye6fqw

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Såg att hon svarade nu att hon gärna ville att jag kom till moscow. Ska se, kan man söka visum från utlandet? :)

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Kul för dig. Men passa dig för rika flickor. Eller flickor med rika föräldrar. Svårt att matcha deras far som de alltid älskar.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
What happend? ;) ge mig lite info här. Hur länge sågs ni? Sågs ni igen? :)

Samma situation som din, vi träffades och umgicks en hel del under campingvistelsen. Jag kommer ihåg att jag var förälskad. På den tiden fanns ju inte internet och mobiltelefon så vi hade ingen kontakt efteråt.
Tänkte på henne mycket, många år efteråt. Idag har jag bara fragmentariska minnesbilder kvar men jag funderar på att gå igenom gamla fotoalbum, jag vet att jag har kort på henne nånstans...

Uäähh, nu kommer jag också ihåg att en häxa från Belgien kyssde mig på halsen vid strandkanten en kväll :3freak
Varför kommer jag inte ihåg men hon var rödhårig och jag var inte intresserad av henne, bara fransyskan, hon var så fin.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Jag förstår inte problemet. Tog du inget telefonnummer eller what?

Edit: Ser att ni kontaktat varandra, så det är väl bara att smida medans järnet är varmt och åka dit! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...