Blev förälskad... hjälp mig sporthoj!

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Du skulle så klart viskat i hennes öra där under eiffel att i kärlekens värld så finns inga gränser, samtidigt som du smyger fram med en ros sosaknar motstycke.. Om det mot förmodan inte skulle funka så går man på plan b och smyger i rohypnol i drinken. Den är bergssäker.. :)

...sen slutar hon som avatarbild...

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Advokat my ass! Hon lever på att lura västerlänningar till Sovjet i en slags omvänd sexturism. De kommer droga dig och sälja dig till en av tanterna som var med i melodifestivalen. Där kommer du bo, i ett skjul på tundran, leva på blod och vass och utsättas för övergrepp som inbegriper ofattbar precision och timing. Nykter. Vaken.

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Advokat my ass! Hon lever på att lura västerlänningar till Sovjet i en slags omvänd sexturism. De kommer droga dig och sälja dig till en av tanterna som var med i melodifestivalen. Där kommer du bo, i ett skjul på tundran, leva på blod och vass och utsättas för övergrepp som inbegriper ofattbar precision och timing. Nykter. Vaken.

Haha... Jaja, det kanske händer. Vem vet, men jag fick verkligen inte det intrycket. Känns ju lite snopet faktiskt att det skulle gå så långt för det. Tror du tänker på filmen hostel, det var rätt snygga b-rudar i den filmen...

Jobbigt att ha en brud som majoriteten av penisarna kommer göra allt för att sno av dig.

Jaså? Så vadå du förespråkar att man inte vill ha en brud som ingen annan kille kan tänka sig ligga med? Låter mysko... Man får väl helt enkelt vara tillräckligt awesome för att hon inte vill ha någon annan :)

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Jag har varit i liknade situation, det gick över rätt hårt.
Det enda jag ångrar är att jag inte körde all in direkt. Det hade ändå inte funkat men jag hade hunnit ha mer kul innan det spårade ur.

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00

Det skulle vara värt det bara för att det är en sån grym historia att dra i efterhand!
Om man överlever.

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
fucking hell...

Har rest hela sommaren, kommer hem den 29:e, sen 16-17:e har jag två tester, sen den 20:e ska jag flytta till holland. Planen är att fixa pass/visum så fort som möjligt för att dra till moskva några dagar och sen komma tillbaka till Sverige, hon kommer i sin tur och hälsar på mig i holland och jag drar givetvis med mig hojen ner och vi kör liten mc semester i europa...

Om detta går igenom är det fullständigt galet. Men jag gör som de flesta här har sagt, jag går all in och så får vi se vad som händer :)

vi snackar lite om detta just nu på face.

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Haha... chattar lite med henne... Ser ut som hon kommer behöva jobba när jag är där. Usch och fy! Får se om hon kan få några dagar ledigt om jag drar dit :)

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Hmmm... hon kanske kommer till Sverige hela augusti, 30 dagar, det vore ju najs! :)
Kommer informera sporthoj.com om vad som händer... =)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC