Blev förälskad... hjälp mig sporthoj!

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
3 dagar kvar...sjukt. Är det du som betalar henne biljett? Ett steg närmare sängen min son. :kär
Om TS har skickat henne pengar till biljett så riskerar TS en överraskning...

Ja, jag är å andra sidan en cyniker, men det händer att folk blir blåsta på det sättet typ denna http://www.thailandsforum.se/forum/lurad-pa-pengar-t2632.html och jag har läst även när folk fysiskt har träffat personerna de senare blir blåsta av. Men TS känner väl om det är något skumt.

Edit: Lade till länk.

Last edited:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Klart som fan att jag inte betalar hennes biljett haha, hon får bo och äta gratis hos mig, men hennes resa betalar jag icke :) vafan... så desperat kommer jag aldrig bli.. :p

Fan tror ni om mig egentligen, skaffa volvo, betala resor etc. Nej nej..

Sen är jag inte speciellt naiv av mig... Vilket jag sagt upprepade gånger. Nu är det trots allt så också att hon reser ensam till mitt land och inte vise versa :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Och om man blir blåst så blir man ju det. Är det verkligen hela världen? N.B, jag menar inte att så är fallet här, talar generellt.

Det är som det BlöjRäseranpassade gamla S.A.S-ordspråket säger: Who dares, wins. And loses. A lot. Quite often.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Och om man blir blåst så blir man ju det. Är det verkligen hela världen? N.B, jag menar inte att så är fallet här, talar generellt.

Det är som det BlöjRäseranpassade gamla S.A.S-ordspråket säger: Who dares, wins. And loses. A lot. Quite often.

Nej, för dom flesta är det nog inte så farligt. Det blir en läxa man lärt sig något av. Men det finns ju osedvanligt korkade mäniskor som t.ex. lånar ut livsbesparingar till mer eller mindre okända människor. Inte minst om det är hopp och kärlek/doppa inblandat.

Att finansiera bedrägeri är något man dock vill avråda ifrån. Donnor runt om i världen som "bara" får pengar till flygbiljetter, sjuka släktingar osv är likställt med nigeriabrev.

För mig får folk vara precis hur korkade dom vill. Men skicka aldrig aldrig aldrig pengar.

Nu ser jag inget i denna historien som tyder någon skum brud med tveksam trovärdighet. Kör på säger jag!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Klart som fan att jag inte betalar hennes biljett haha, hon får bo och äta gratis hos mig, men hennes resa betalar jag icke :) vafan... så desperat kommer jag aldrig bli.. :p

Fan tror ni om mig egentligen, skaffa volvo, betala resor etc. Nej nej..

Sen är jag inte speciellt naiv av mig... Vilket jag sagt upprepade gånger. Nu är det trots allt så också att hon reser ensam till mitt land och inte vise versa :)

Och lättskrämd är du inte heller. Fan. :hihi

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Nej, för dom flesta är det nog inte så farligt. Det blir en läxa man lärt sig något av. Men det finns ju osedvanligt korkade mäniskor som t.ex. lånar ut livsbesparingar till mer eller mindre okända människor. Inte minst om det är hopp och kärlek/doppa inblandat.

Att finansiera bedrägeri är något man dock vill avråda ifrån. Donnor runt om i världen som "bara" får pengar till flygbiljetter, sjuka släktingar osv är likställt med nigeriabrev.

För mig får folk vara precis hur korkade dom vill. Men skicka aldrig aldrig aldrig pengar.

Nu ser jag inget i denna historien som tyder någon skum brud med tveksam trovärdighet. Kör på säger jag!

Ja, givetvis. Men jag har gjort rätt tydligt att jag är en fattig student hehe och någon fråga om att betala HENNES flygresa har det aldrig varit. Jag har inte erbjudit det och hon har inte frågat om det, jag hade heller inte lånat ut pengar till henne och vad jag förstår så har hon rätt gott om pengar själv då hon bjöd mig på flertalet saker nere i Frankrike, så någon nigeriabrevliknande scam tror jag inte detta är verkligen inte.

Nej för att vara ärlig, så har jag snackat med den här tjejen länge och det är äkta vara. Men tack för förtroendet här Sporthoj :D :banana

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Ja, givetvis. Men jag har gjort rätt tydligt att jag är en fattig student hehe och någon fråga om att betala HENNES flygresa har det aldrig varit. Jag har inte erbjudit det och hon har inte frågat om det, jag hade heller inte lånat ut pengar till henne och vad jag förstår så har hon rätt gott om pengar själv då hon bjöd mig på flertalet saker nere i Frankrike, så någon nigeriabrevliknande scam tror jag inte detta är verkligen inte.

Nej för att vara ärlig, så har jag snackat med den här tjejen länge och det är äkta vara. Men tack för förtroendet här Sporthoj :D :banana

Du kanske skulle testa o se om hon vill betala din "flygbiljett"? :banana

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
hennes mossa följer säkert med... måste ju hålla koll på
dottra...

HAHAHA... Nej, jag är rätt säker på att bara hon kommer. Annars vänder jag på flygplatsen och yttrar så få ord som möjligt till henne igen, erbjuder mig kanske att pröjsa en del av biljetten hem. HAhahaha :rofl:rofl

Sporthoj ni försöker skrämma vettet ur mig va? ;)

Last edited:

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Glöm inte att bjuda oss om det blir bröllop. Utan oss hade du fortfarande suttit på toaletten och dragit i drulen :lol

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Glöm inte att bjuda oss om det blir bröllop. Utan oss hade du fortfarande suttit på toaletten och dragit i drulen :lol

Haha, näh men visst. Du kan få lov att komma på bröllop. Tänkte ha det på en stor parkerinsplats så får alla från sporthoj komma och göra burnouts under ceremonin!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC