PeterNorth
Bannad
Har du tryckt henne?
Har du tryckt henne?
Nej. Varför skulle jag annars vilja ses igen? Haha, jag vart ju rätt så sugen men hon insisterade på att hon hade en viss tid hon skulle ha känt en kille innan det blev något sex
Haha sen när vi var på g lite så där så kom folk springandes och avbröt en
På franska också så jag har inte en jävla aning vad de sa..
Vet inte om jag börjar bli gammal men hon ser lite ung ut för att vara advokat. Eller så har de inte lika höga krav i Ryssland. Men det är nog jag som börjar bli gammal.
...och kan bara vara ledig hela augusti lite så där? Well well.
Jag säger ändå. KÖR HÅRT! Försök komma ihåg att du kommer vara minst halvblind och korkat naiv. Kan man påminna sig själv om detta imellanåt så kan man minimera skaderna OM det barkar åt helv...
Antingen går du på en nit och lär dig en läxa eller så blir den lyckligaste tomten på jorden och skrattar dig hela vägen till graven. Det är värt att chansa!
Kastrup på lördag? Hmm. Då vet jag vad jag ska göra på lördag.Lovade att det skulle bli en uppdatering. Nu ser det ut som att hon flyger till Kastrup på Lördag. Så det blir en och annan vecka i Sverige och sen en gemensam hojsemester till Holland!
Haha, galet galet. Får se om hon drar igenom med detta dock...
Hon hade suttit på någon sporthoj en gång tidigare och dundrat i höga hastigheter genom Moskva. Det tycktes inte om, så hon är lite kluven till det här med hojen, men det ska vi nog kunna ändra på
Jahapp , en custom för dig då om nån månad...eller en Volvo
Då får vi bara hoppas på att hennes ryska pojkvän och hans kumpaner inte kommer sjövägen med en lastbil för att tömma din bostad när hon har ryppat dig till sömns.
Hmm... kanske dags att gömma hojnycklarna?
Eller kanske låna en polares lägenhet?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |