Tofast4Hjo skrev:
Naturligvis finns det röttägg av alla kategorier av människor.
Och det har du precis bevisat fröken "läk-sek"! :kocko
Faktum är att den där personens etniska bakgrund inte hade med själva händelsen att göra. Hade det varit Sven Svensson bakom ratten hade du kanske också blivit förbannad och allt men inte FAN hade du skrivit "I somras försökte en SVENSK MAN preja oss med bilen!!!! "
Nej... för det har INTE med saken att göra.
Men, nu var det en invandrare och naturligtvis måste du påpeka detta.
Du är inte ett dugg bättre än resten av smygrasisterna i det här landet.
Och till dig moppefucko som var med om olyckan... VARFÖR nämner du att han var en invandrare? JO för det är ursäkten liksom "han var invandrare och alla ni vet hur de kör och det var hans fel".
Du har ännu inte förklarat dig... undrar varför!
Nu får det fan i mig vara slut på alla jävla (smyg)rasistiska inlägg på den här siten SWEDIE!!!
Jag har försökt låta bli att svara vid liknande diskussioner men jag kan fan inte hålla mig längre.
Blir så förbannad på allt dumt folk som slänger ur sig de dummaste sakerna här på sporthoj.com.
Vill ni stämplas som en rasistisk site så fine by me. Men jag vill helst tro att åtminståne 90% av sporthoj.com folket INTE är fulla av fördomar som vissa högljudda individer här. Isåfall vore det dags för er att visa er och vad ni står för. För varje idiotiskt inlägg med rasistiska undertoner folk accepterar (tyst) ökar antalet imbiciller som tror att det är ok att fortsätta så.
SKÄRPNING!
-Invandrare på sporthoj, biaaaatch!