Blev uppraggad på krogen

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Några polare gick run tpå krogen en kväll lite smått förfriskade och fråga tjejjerna rakt ut om dom ville gå hem och *host*. Två av dom 3 fick faktiskt napp tillslut :tummenupp

Jonathan

Guest
Thermal skrev:
Precis, det beror ju på hur sugen du är. Klarar du av ration X antal bitchslaps för Y gånger du får lägga till så är det ju bara att köra på. Tyvärr är det ju inget fast värde, det har ju en förmåga att flyta runt lite. Det är nog en ganska avancerad ekvation när jag tänker efter, många variabler blir det. :mattias

Yepp, till exempel om hon precis har indianer i vassen så ska man nog hålla sig borta, då känns det som att X-värdet stiger i höjden.

Men å andra sidan, en något äldre kvinna (läs runt 25) som precis gjort slut med sin kille har ett väldigt högt Y-värde skulle jag vilja påstå :mattias

delarossa

Medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
såld r6
Jonathan skrev:
Allvarligt, det hände på riktigt alltså ?
Trodde det bara var en myt att bli raggad på av en chey alltså.

Hur bär man sig åt om det skulle ske :confused:

Jag brukar sitta i en hörna och se lite småbögig ut, då ser dom att man är ofarlig och kommer gärna fram och pratar lite (kan till och med få sig en öl om man är duktig). Sen när isen är bruten grabbar man tag i pattarna och släpar med dom hem....
:tuttar

Jonathan

Guest
delarossa skrev:
Jag brukar sitta i en hörna och se lite småbögig ut, då ser dom att man är ofarlig och kommer gärna fram och pratar lite (kan till och med få sig en öl om man är duktig). Sen när isen är bruten grabbar man tag i pattarna och släpar med dom hem....
:tuttar

Då behöver jag inte göra mig till alltså :gnissla

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
sms:ade damen igår och det fall väl ut, hon svarade åtminstone. Dock verkar det helt jävla cp att skicka sms från min comviq telefon till en Tre-telefon, typ delay på 3-4 timmar och ingen lev. rapport förrän när hon svarade... skumt.

Jonathan

Guest
Josafan skrev:
sms:ade damen igår och det fall väl ut, hon svarade åtminstone. Dock verkar det helt jävla cp att skicka sms från min comviq telefon till en Tre-telefon, typ delay på 3-4 timmar och ingen lev. rapport förrän när hon svarade... skumt.

Du glömde det viktigaste; vad skrev hon ?

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Jonathan skrev:

Det händer faktiskt på riktigt, det var faktiskt nuvarande flickvän som plockade upp mig. Eller rättare sagt så var det hennes chef som sa att jag fick ta tag i det, hon var för blyg att gå fram själv av någon anledning. Hur som haver, är det hon som tar initativet är det svårt att fucka upp det. Kör på som vanligt, det har ju uppenbarligen funkat så långt, eller hur?

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Jonathan skrev:

har bara blivit raggad på av en kärring som kunde varit min morsa på sistone :3freak dock lyckades jag fly när hon skulle leta efter sin väska

NitteGumman

Testastretta
Gick med
11 Nov 2005
Hoj
Monster
:hihi :rodnar :jisses :wiggle :pussa :galen :hoppskrat

Mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur!!! Thihi....men jag förstod en del ändå...om er killar alltså!!

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
$noop skrev:
har bara blivit raggad på av en kärring som kunde varit min morsa på sistone :3freak dock lyckades jag fly när hon skulle leta efter sin väska

Hmm, vissa "små" detaljer borde utelämnas i detta sammanhang. :pannkyss

:hihi :rofl

Jonathan

Guest
Thermal skrev:
Det händer faktiskt på riktigt, det var faktiskt nuvarande flickvän som plockade upp mig. Eller rättare sagt så var det hennes chef som sa att jag fick ta tag i det, hon var för blyg att gå fram själv av någon anledning. Hur som haver, är det hon som tar initativet är det svårt att fucka upp det. Kör på som vanligt, det har ju uppenbarligen funkat så långt, eller hur?

Skapligt. Jo det ska nog mycket till för att få en sån grej att krascha. Tåls att tänkas på...

$noop skrev:

Underskatta aldrig MILF:ar :fakta

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Jonathan skrev:
Underskatta aldrig MILF:ar :fakta

Men ge dej, ibland är det faktiskt inte mödrar längre utan mormödrar. Sist stod det en sådan (50+) som småpratade och tittade läääänge. Ända tills jag lite försynt frågade om hon inte kunde träffa någon i sin egen ålder :hihi

Jonathan

Guest
Blip skrev:
Men ge dej, ibland är det faktiskt inte mödrar längre utan mormödrar. Sist stod det en sådan (50+) som småpratade och tittade läääänge. Ända tills jag lite försynt frågade om hon inte kunde träffa någon i sin egen ålder :hihi

Aj fan, nej GMILF:ar överlämnar vi till dom riktigt desperata :hihi

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Jag hade nog fan hellre varit kille på krogen, måste vara skönare att kunna välja vilka brudar man vill ragga på än att ha ett gäng med slemmiga typer efter sig som inte kan ta ett "tack, men nej tack"... :gnissla

Fast jag tror nog vi är rätt många tjejer som raggar, bara att vi är lite finare i kanten och inte går på vårt byte lika hårt som ni killar gör...sen är det ju upp till er om ni fattar vinken eller inte. :rolleyes:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Josafan skrev:

Nej men vad är det här för j-a nojja?!?! Är man så feg att man måste bete sig som James Bond för att skicka ett mjäkigt SMS så blir det inte mycket kn*lla.

VARFÖR kunde du inte bara ringa och säga "Hej, menade du allvar så vore det roligt att träffas..."
UTAN dolda nummer.
UTAN rådgivning med ett helt gäng schizo-fjortisar på SH.

Eller så får du ta steget full ut och skicka en kompis att fråga chans.

Nä, allvarligt skojat, om du är gammal nog att köpa sprit på krogen så borde du ta dig en funderare över vad du är rädd för.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...