Thermal skrev:Precis, det beror ju på hur sugen du är. Klarar du av ration X antal bitchslaps för Y gånger du får lägga till så är det ju bara att köra på. Tyvärr är det ju inget fast värde, det har ju en förmåga att flyta runt lite. Det är nog en ganska avancerad ekvation när jag tänker efter, många variabler blir det.
Jonathan skrev:Allvarligt, det hände på riktigt alltså ?
Trodde det bara var en myt att bli raggad på av en chey alltså.
Hur bär man sig åt om det skulle ske
delarossa skrev:Jag brukar sitta i en hörna och se lite småbögig ut, då ser dom att man är ofarlig och kommer gärna fram och pratar lite (kan till och med få sig en öl om man är duktig). Sen när isen är bruten grabbar man tag i pattarna och släpar med dom hem....
Josafan skrev:sms:ade damen igår och det fall väl ut, hon svarade åtminstone. Dock verkar det helt jävla cp att skicka sms från min comviq telefon till en Tre-telefon, typ delay på 3-4 timmar och ingen lev. rapport förrän när hon svarade... skumt.
Jonathan skrev:Du glömde det viktigaste; vad skrev hon ?
Josafan skrev:Skulle du allt bra vilja veta va.... :-D
ozeo skrev:http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=111512
denna o en barbera eller vad dom heter är dit svar
prova ragga på näte..mycke enklare..
men kör inte på nåra lovematch o såna där.
ett bra tips: http://www.nightlife.se
Josafan skrev:...3-4 timmar...
Josafan skrev:Skulle du allt bra vilja veta va.... :-D
$noop skrev:har bara blivit raggad på av en kärring som kunde varit min morsa på sistone dock lyckades jag fly när hon skulle leta efter sin väska
Thermal skrev:Det händer faktiskt på riktigt, det var faktiskt nuvarande flickvän som plockade upp mig. Eller rättare sagt så var det hennes chef som sa att jag fick ta tag i det, hon var för blyg att gå fram själv av någon anledning. Hur som haver, är det hon som tar initativet är det svårt att fucka upp det. Kör på som vanligt, det har ju uppenbarligen funkat så långt, eller hur?
$noop skrev:har bara blivit raggad på av en kärring som kunde varit min morsa på sistone dock lyckades jag fly när hon skulle leta efter sin väska
Jonathan skrev:Underskatta aldrig MILF:ar
Blip skrev:Men ge dej, ibland är det faktiskt inte mödrar längre utan mormödrar. Sist stod det en sådan (50+) som småpratade och tittade läääänge. Ända tills jag lite försynt frågade om hon inte kunde träffa någon i sin egen ålder
Josafan skrev:sms:ade damen igår och det fall väl ut, hon svarade åtminstone. Dock verkar det helt jävla cp att skicka sms från min comviq telefon till en Tre-telefon, typ delay på 3-4 timmar och ingen lev. rapport förrän när hon svarade... skumt.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |