BMW R 1100 GS årsmodell 1994

NMNESD444

Medlem
Gick med
15 Aug 2023
Hoj
---
Det går att avbryta, men då får du be en kompis att lägga högsta budet.

Men nu är det gjort.

Vad ville killen som kom och tittade i söndags betala?
Det vet jag ej då denne ej sa det men troligast är att den kommer säljas till någon via Marketplace. Just nu har jag skrivit med tre personer som är intresserade. Den ena av dessa ville köpa den på stående fot då denne håller på med att renovera den na typ av hojar. En annan kommer komma på Torsdag kväll och titta därefter om denne ej är intresserad kommer den nog säljas till den andra personen.
 

NMNESD444

Medlem
Gick med
15 Aug 2023
Hoj
---
Den som håller på med renoveringar av denna typ av hojar skrev följande:

"Ok 👌🏻 men jag köper den gärna oavsett. Så hur önskar du göra ?"

Bör jag sälja till honom eller hur skulle ni gjort?
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Den som håller på med renoveringar av denna typ av hojar skrev följande:

"Ok 👌🏻 men jag köper den gärna oavsett. Så hur önskar du göra ?"

Bör jag sälja till honom eller hur skulle ni gjort?
Jösses vilken beslutsvånda.
Hur klarar du övriga livet, typ bestämma vilken tandkräm du ska köpa?
Eller handlar din mamma åt dig?
 

h11maj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Dec 2017
Ort
Inland
Hoj
En snabb, en långsam, en i bitar.
Äsch.
Var snälla.
Gissningsvis var fadern en väldigt stor ledstjärna och nu har det tagits kliv in i vuxenlivet och det är inte alltid enkelt.
Ja - visst tyder en del på någon form av spektrumplacering, men samtidigt så kostar det inget att vara snäll heller.

@NMNESD444 Får du flera på Marketplace så är det väl bara att dra in första bästa som överträffar ditt pris och sen är saken klar.
14' är ett bra pris, sen kanske du kan få några kronor för de övriga som står där också.
Lycka till nu - det kommer gå bra.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Ja före helgen är den såld.
Ack, önskar jag hade det ungdomliga oförstörda förtroendet för Marketplace, själv gav jag upp det för flera år sedan efter att förkortat mitt liv åtskilliga år bara genom att med bultande åder i pannan sitta och svara på tusen frågor som aldrig ledde till affär.
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Den som håller på med renoveringar av denna typ av hojar skrev följande:

"Ok 👌🏻 men jag köper den gärna oavsett. Så hur önskar du göra ?"

Bör jag sälja till honom eller hur skulle ni gjort?
Sälj till den som kommer först och betalar. Jag håller ingenting till folk som säger att dom ska ha den sen dyker dom inte upp. Jag säger alltid den som kommer först och betalar är den som får den.
 

Duce-666

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2022
Hoj
Honda
Jag tycker detta har alla ingredienser för att bli en episk tråd. Hoppas den fortsätter ett tag till.
 

h11maj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Dec 2017
Ort
Inland
Hoj
En snabb, en långsam, en i bitar.
Sedär. Bra jobbat.
Hur gick det med de övriga då?
 

NMNESD444

Medlem
Gick med
15 Aug 2023
Hoj
---
Sedär. Bra jobbat.
Hur gick det med de övriga då?
De är ej sålda ännu då de ej lagts ut på nätet än samt att de som varit här ej haft intresse för att köpa dem.

En av dem en Suzuki är oreggad samt har numerplåtar från en Honda som är kraschad. Hade den ej varit oreggad hade han som köpte BMW kunna tänkt sig köpa även den. Tipset som jag fått av två olika personer oberoende av varandra är att sälja den till någon som bor på landet.
 
Last edited:

plisse

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Jun 2020
Ort
Degeberga
Hoj
2009 BMW F800R
De är ej sålda ännu då de ej lagts ut på nätet än samt att de som varit här ej haft intresse för att köpa dem.

En av dem en Suzuki är oreggad samt har numerplåtar från en Honda som är kraschad. Hade den ej varit oreggad hade han som köpte BMW kunna tänkt sig köpa även den. Tipset som jag fått av två olika personer oberoende av varandra är att sälja den till någon som bor på landet.
Gör likadant med de andra hojarna, finns de inte på någon annonssida så är de inte till salu. Dvs folk vet inte om att de är till salu. Och om du sätter ett pris (även om det skulle vara i överkant) lär du få skambud, och efter ett par dagar har du fått en bra uppfattning av vad de kan gå för.
 

NMNESD444

Medlem
Gick med
15 Aug 2023
Hoj
---
Gör likadant med de andra hojarna, finns de inte på någon annonssida så är de inte till salu. Dvs folk vet inte om att de är till salu. Och om du sätter ett pris (även om det skulle vara i överkant) lär du få skambud, och efter ett par dagar har du fått en bra uppfattning av vad de kan gå för.
Ja exakt och så kommer även göras med resterande hojar inom kort.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top