Looser
IMFA
Någon som vet om ett slipon till en s1000rr 2010 passar en s1000r -15?
Slipon passar. Det är bara rör på rör. Inga fästen
Någon som vet om ett slipon till en s1000rr 2010 passar en s1000r -15?
Va kostar 100 mila servicen någon?
Tackar2-2.5k nånstans
Om det är samma som på bilsidan så är det en krets som spar mätarställningen.Någon som vet vad kodpluggen är för något.
enligt generalagenten är det viktigt att veta hur kodpluggen fungerar, fick ett mejl av dom då jag hade lite frågor. Så om det har med mätarställning å göra så borde det inte vara nått som jag borde kunna 'använda' så va i helv... e kodpluggenOm det är samma som på bilsidan så är det en krets som spar mätarställningen.
Kan dom mena diagnosuttaget, eller finns det en programmeringskontakt maybe?enligt generalagenten är det viktigt att veta hur kodpluggen fungerar, fick ett mejl av dom då jag hade lite frågor. Så om det har med mätarställning å göra så borde det inte vara nått som jag borde kunna 'använda' så va i helv... e kodpluggen
Va inne på obd uttaget jag med, men känns inte riktigt rätt ändå, nån typ av 'learning key' eller nått kanske, hmmm, ähh vettefanKan dom mena diagnosuttaget, eller finns det en programmeringskontakt maybe?
Jag gissar vilt här.
Japp ,precis denDu menar den pluggen man stoppar i för att aktivera Dynamic/Dynamic Pro-lägena?
Du menar den pluggen man stoppar i för att aktivera Dynamic/Dynamic Pro-lägena?
Skröt tidigare om att jag sitter bra på hojen trots att jag är över 2m, men sen jag testade S1000XR på mässan så var jag såld. Beställt en sån nu.
Är det någon som är intresserad av väskor till S1000r så har jag två BMW originalväskor till salu. Tankväska samt "toppbox" (Mjuk)
1000 resp 1500kr st
Passar dom inte XR'en?
oja , varet helnöjd med deras slip-on till två tidigare hojar. tyckte dock deras slip-on till s1000r var sådär. men vill du ha det är det nog 100% passning som det brukar vara.Då min kära fullkittade och S1000RR blev stulen i Oktober förra året har jag nu beslutat att köpa en S1000R. Billigare försäkring och kanske lite mer användarvänlig på gata. Beställningen är lagd på en svart. Hoppas få leverans runt nästa vecka!
Någon som vet om SC-Project är bra grejjer när det kommer till deras avgas/slipon?
Ska bli kul att kitta och göra nya hojen personlig!
/ZexeL
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |