heltsonika
Het Potatis
Vilken kvalitetsmiss. Välj KTM nästa gång.
Älskar sarkasmen
Du kan få ett uppdaterat expansionskärl på garantin. Har fått mitt bytt men jag har inte undersökt om det hjälper. Tycker den har luktat lite efter bytet. Det är ett välkänt problem på både R och RR och ingenting som är farligt bara irriterande. Du kan vara lugn även om det ligger under nivån.
Önskar dig en trevlig helg!
Hehehe japp. Jag kollade faktiskt på Superduke R som en kandidat och konkurrerande modell mot BMW:n innan jag köpte hoj. Dock blev försäkringskostnaden en ganska tung faktor för mig och jag kom betydligt billigare undan med BMW:n. Jag gillar också att BMW:n har quickshifter och den elektroniska dämpningen. Däremot har jag ett väldigt gott öga till KTM och kommer sannolikt äga en någon dag. BMW:n uppfyllde alla mina krav denna gång och KTM:en fick flytta sig åt sidan.
Just växellådan med QS slår ju dessvärre BMW KTM på fingrarna men vi KTM-frälsta övertalar oss att hojen därmed har en själ och det därmed är charmigt
Något måste man ju intala sig själv för att förmå sig att köpa en sämre cykel
Något måste man ju intala sig själv för att förmå sig att köpa en sämre cykel
Precis så jag resonerar med. Man måste ju äga sig igenom ett gäng hojar innan det är dags för träfracken . Kanske redan gått igenom det i tråden (hur söker man i en enskild tråd på sajten?) men kan någon rekommendera ett prisvärt och pålitligt depåstöd bak för kedjesmörj mm? Är inte helt övertygad om Biltemas kvalitet osv.@Brink motorerna blir rätt varma, något jag reagerade på också. Kom från radtrea 675cc, men du behöver inte oroa dig.
Ang KTM tycker jag fortf att dom är sjukt råa i utseende, men när jag gränslade en kändes det som en moped. Valde mellan apa bmw... blir väl att äga det mesta innan man är färdig antar jag .
Precis så jag resonerar med. Man måste ju äga sig igenom ett gäng hojar innan det är dags för träfracken . Kanske redan gått igenom det i tråden (hur söker man i en enskild tråd på sajten?) men kan någon rekommendera ett prisvärt och pålitligt depåstöd bak för kedjesmörj mm? Är inte helt övertygad om Biltemas kvalitet osv.
Precis så jag resonerar med. Man måste ju äga sig igenom ett gäng hojar innan det är dags för träfracken . Kanske redan gått igenom det i tråden (hur söker man i en enskild tråd på sajten?) men kan någon rekommendera ett prisvärt och pålitligt depåstöd bak för kedjesmörj mm? Är inte helt övertygad om Biltemas kvalitet osv.
Biltemas!
Beställ direkt på deras hemsida, du har prylarna på knappt en vecka
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |