niohundrasexton
Jag har aldrig haft någon hoj från Asien
-Om man lyssnar på Colin Edwards Suter-BMW, för det är väl en s1000rr-motor, så verkar det som man har micklat med både vevaxel och tändföljd. Eller?
-Om man lyssnar på Colin Edwards Suter-BMW, för det är väl en s1000rr-motor, så verkar det som man har micklat med både vevaxel och tändföljd. Eller?
Snygg moddning du har gjort av hojen! Ska fota min någon dag också o lägga in en ny avatar! Var det pratet om att försäkringsbolagen kollade in Sandmans avatar o skruvade upp premien efter det som fick dig att byta?
Banal fråga, någon som vet om man måste demontera hela handtaget, för att åtgärda en tuta som glappar. Eller kan man få loss knappen på något annat sätt?
Man kan väl ha flera hojar, den här har gått Alaska - usuaia Argentina
Du kan få förnyad skrivrättigheter i tråden genom att lägga in fler bilder, visste du det?
Vet inte om detta hjälper, men det är i alla fall samma delar som du måste bråka med...
Tidigare inlägg om att byta till snabbgas o byta gummigrepp vänster sida:
Hur har ni gjort när ni bytt "gummihandtagen", jag har monterat Alpha Racings snabbgas.
Det är ju på kopplingssidan det är struligt pga "hylsan" som sitter där original.
Gör så här för att få bort handtaget och hylsan.
¤ öppna .....
I Hear you...... Åker i em mot mantorp för två dagars körning med västen på.....
5 bandagar hittills - hur ligger ni till grabbar? View attachment 359928
Ja då har man blivit en stridspilot köptes igår.
Hur mycket har varje bandag kostat dig om du räknar fram ett snitt?
Klart jag e din kompisE du verkligen min kompis?
Tack! Det klart man har ju quickshift nu ska prova köra på Gotlandring i sommar, är helnöjd med hojenGRATTIS! Och den där gamla häcken de satt på en stolpe i bakgrunden tar du lätt i starten!
5 bandagar hittills - hur ligger ni till grabbar? View attachment 359928
Klart jag e din kompis
Trodde bara att du skulle säga att det var värt varenda krona
Fem redan? Wow, du ligger i! Jag har bara fyra än så länge i år. Dags att skärpa sig...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|