Jag ska beställa system i veckan men velar mellan akrapovic helsystem och Tayler made är det någon som har erfarenhet av dessa system så hade jag uppskattat om jag kunde få lite hjälp!
Min gissning är att taylor made är mer utseende än prestanda.
Akra är givet i ditt fall, tycker jag
+1
Nytt ämne:
WSBK BMW Motorrad Italia har idag släppt bilder på sina två cyklar med Badovini och Toseland. SNart börjar cirkusen, och den är roligare i år igen!!
Vilken kanal kommer allt att gå i?
Tror det blir samma som förra året.
WSBK, Superstock och Supersport på Eurosport.
Pro Superbike, MotoGP och Moto2 på Viasat Motor.
Hmm, visst är det så att Eurosport kör en del på Eurosport 2, och den har inte jag...
jo för tusan!! ska beställa så snabbt som möjligt men velar mellan Tayler made, akrapovis, arows, är helt lost! hittar ingen information om tayer made full mappad skulle gärna vilja veta mer om dessa system så ni får hemskt gärna hjälpa mig!
Har ett TM ligger i garaget och väntar på montering.
Såg några filmer på det systemet mappat och klart på youtube men hittar det inte nu.
Sucks!
Ett alternativ är ju att du kollar in Eurosport player, dvs eurosports web tv. Jag har sett lite på den under förra året och det funkar bra om man har en strömmningsbar uppkoppling. Fördelen med Eurosportplayer är att man kan se racet då man har tid.
Nackdelen är att det ibland inte finns kommentatorer. Oftast finns det engelska, Steve Martin och Jonathan Green.
Steve Martin är ju gammal förare själv och vann Endurance serien 2009. Han är även testförare för BMW Motorrad Motorsport, och dess S1000RR!
Hoppas det löser sig!
/J
Akra e fina grejer
motoaction säljer slipon med 30% rabatt, hör med dom, de kan säkert ordna fram helsystem också.
Priset är ju satt efter svenska importörens rekomenderade pris (allright)
Det priset du länkar till lär ju va ett tillvals pris när du köper ny hoj.
Motoaction 30% rabatt och kostar 8500????
bmw-motorrad.se: Akrapovic® sportljuddämpare Artikelnummer 77 11 7 723 814 Pris 8045,00 BMW's tillbehörsprislista för 2011
Jag har lossat ett par st vid montering av Yoshi-skydden men märkte inget konstigt eller onormalt.Polidom uppgav i samtal att BMW orginal skruvar som sitter över respektive motorkåpor (typ koppling, generator etc) är av mycket dålig kvalitet. Någon mer som har haft erfarenhet av detta?
Polidom skickar med nya skruvar som skall vara bättre. Det här är lite nördigt men intressant eftersom en duktig motorbyggare, som säkert BMW är, anpassar material i skruvar efter den uppgift de har och det moment som de skall monteras med. Annat material kan bli tokigt även om vi pratat lite överkurs här. Synpunkter någon?
P
Jag har lossat ett par st vid montering av Yoshi-skydden men märkte inget konstigt eller onormalt.
Givetvis upplevs de skruvar som sitter fast i kopplingskåpan och så vidare som om de är av dålig kvalitet, då BMW menar att de är engångsskruvar!
Jag har lossat ett par st vid montering av Yoshi-skydden men märkte inget konstigt eller onormalt.
Jag tror att 30 procenten bara var på helsystem har beställt ett med en kort pipa vilket jäkla grymt ljud !!
Skojar du?! Engångsskruvar i en motor! Det va något nytt... typ ingen meckar med BMW utom auktoriserade meckar - och då byter de alltid alla skruvar?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|