niohundrasexton
Jag har aldrig haft någon hoj från Asien
-HP4:an har oxå SP originalmonterat.SP är väl gatblandningen? Jag har för mig att Panigalen kommer med SP original.
-HP4:an har oxå SP originalmonterat.SP är väl gatblandningen? Jag har för mig att Panigalen kommer med SP original.
-HP4:an har oxå SP originalmonterat.
OT En liten varning! Fick hjälm och handskarna stulna utanför entrén till Ica Maxi Nacka (Skvaltan) idag, var in ca:5 minuter för att köpa snus, dryga 6000 :- åt helvete, dyraste snus jag nånsin köpt! Bad polisen kolla om de eventuellt har övervakningskameror när jag gjorde stöldanmälan.
Den här kanske ni är intresserad utav?
[video]http://m.youtube.com/#/watch?feature=em-uploademail&v=6F8mfu3qpMc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D6F8mfu3qpMc%26feature%3 Dem-uploademail[/video]
OT En liten varning! Fick hjälm och handskarna stulna utanför entrén till Ica Maxi Nacka (Skvaltan) idag, var in ca:5 minuter för att köpa snus, dryga 6000 :- åt helvete, dyraste snus jag nånsin köpt! Bad polisen kolla om de eventuellt har övervakningskameror när jag gjorde stöldanmälan.
Den här kanske ni är intresserad utav?
[video]http://m.youtube.com/#/watch?feature=em-uploademail&v=6F8mfu3qpMc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D6F8mfu3qpMc%26feature%3 Dem-uploademail[/video]
Coolt! Svårt att se hur det gick, upp till 200 borde vara rätt lika men jag blev förvånad hur bra hojen hängde med efter det. Var det en standard S1000?
Jag ser katten, men det är annan slutdämpare så kan inte vara så väldans omgjord i alla fall. Men jag tycker inte man ser mycket av "hur bra" BMWn hänger med, perspektivet blir ju skit från sidlinjen?
Men man kan ju inte låta bli att fascineras av vilken maskin de lycktas bygga. En motor med effekt som en Superbike hade för 10 år sedan men som klarar sig med årlig service och som kan segdra från 2 000 på sexan hur mjukt som helst. Nobelpris i motorcykelbygge!
Just nu byter jag dock inte banåka mot vilken allmän väg som helst. Allmän väg känns ju som touring hur man än kör där om man inte verkligen vill köra med livet som insats och det vill jag inte längre. Men en streetfighter eller adventure-hoj vore inte fel, eller kanske en Hypermotard...
Instämmer fullständigt
Jämfört med Duccen jag hade är BMWn ändå en dröm på vägen, det går faktiskt att köra lugnt genom samhällen utan att behöva växla i ett. Sittställningen funkar också rätt bra tycker jag, efter en 70 milatur (inför 100 milaservicen) hade jag inte ont någonstans vilket förvånade mig mycket. Kanske för att hojen inger en trygghet som gör att man kan köra väldigt avslappnat, och Duccen kräver mer aktiv körning hel tiden..?
Föredrar också bana men håller med om att en Motard eller streetfighter vore inte fel för lugna(re) turer på väg.. eller en custom.. eller en ...
Fast...efter att ha kört BMW:n på gata är det mesta ganska tråkigt... Motard är ruggigt kul, men den lockar fram ett extremt omoget beteende och den toppar vad bumsen gör på halvgas på 1:an Måste dra igång med R75:an för finåka... behöver bara renovera topparna, sen ska det cruisas
- Vad betyder Pirellis alla förkortningar? SC har jag kläm på men NSH, V2, SP och allt annat.
En annan fråga i sammanhanget; behöver jag veta? Spelar det nån roll för mig, jag som inte kör så innihellvette fort på racerbanan.
Det är ju inte ens säkert att jag kan få upp temperaturen i däcken.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|