Köpt nytt skinnställ, vill ha matchande stövlar och handskarVad är det du avser med "prylar"?
Köpt nytt skinnställ, vill ha matchande stövlar och handskar
Någon mer än jag som kört med de nya Dunlop KR slicksen?
Svinigt nöjd är jag med dom!! Nytt PB på gotland ring redan första dagen \o/
Någon mer än jag som kört med de nya Dunlop KR slicksen?
Svinigt nöjd är jag med dom!! Nytt PB på gotland ring redan första dagen \o/
Är de som sagt inte svindyra? Tyckte jag såg att de kostar typ 500 euro för ett set mot typ 300 för ett vanligt set slicks.
S
Har inte kommit runt tillräckligt många varv för att kunna göra nån bedömning . Men ge det nån månad så ska jag göra ett nytt försök till utvärdering.
jag äääääääääälskade kr däcken det tog några varv att lära om sig däcken men fan va lätt de går in i svängen och fan vad lätt det är att byta spår .
bor man norr om stan (08 land) så har de KR däck på DinMC i Rotebro
Får ursäkta om jag byter samtalsämne men är det någon som vet något om Austins pipor?
http://www.austinracing.info/mall/productpage.cfm/AustinRacing/_BMWSRR017/471839/BMW%20S1000RR%202010-2013%20GP3%20STAINLESS%20STEEL%20AND%20INCONEL%20FULL%20EXHAUST%20SYSTEM
Mvh, nybliven s1000rr ägare
Pff Din MC... Jag vet en mycket bättre firma
Vet du vad dom tar för ett set föresten?
Får ursäkta om jag byter samtalsämne men är det någon som vet något om Austins pipor?
http://www.austinracing.info/mall/p...AINLESS STEEL AND INCONEL FULL EXHAUST SYSTEM
Mvh, nybliven s1000rr ägare
Välkommen! Lite skillnad mot en 990 kan man lugnt säga Jag har bara provat en några gånger och det var en rolig hoj men typ 80hk mer lär ju kännas
Man tackar! Enorm skillnad, haft Bmwn i lite över en vecka och kan redan nu säga att det va ett
bra byte!
Köp ett högre kåpglas om du inte redan har ett så kommer den att kännas som en touringhoj i hög fart jämfört med Duken
Vad är det för färg och moddar på hojen du köpt och vad ska du göra med den? Förhoppningsvis ska du köra lite bana med den? Du borde absolut ta tillfället i akt och anmäla dig till S1000RR-bandagen som Peter Pan har annonserat om ovanför ditt inlägg så får du möjlighet inte bara att köra bana, som hojen är avsedd för, utan också träffa en massa folk härifrån tråden och andra som kör S1000RR
Tack för tipset!
Den är helt orginal än så länge, funderar på att fixa austinrör, kåpglas (efter ditt tips), blir väl förmodligen Pc också. Vit/blå och röd är den.
Ja tittade lite på det, är ju ganska sugen på't! Får se om man har tid till det, och får ledigt från jobbet
Klart jag ska köra på bana med den, frågan är om man får tid över till det och ledigt från jobbet. Men det ska nog inte vara några större problem
Kolla vilken ljudnivå du kommer upp i med ett sådant system och om det funkar på de banor du tänkt köra på.
Ett billigare och ljudlöst sätt att få bättre tryck i hela registret är annars att dreva om hojen, du kan t.o.m. gå ned en kugg fram utan större problem.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|