Greven hade kåpor från Gb racing, men när jag kollade på bactor så kommer jag
troligvis beställa därifrån för dom verkar ha allt jag behöver och lite till
Ang. avgassystem... ett de-cat system från austin borde ju klara bullerkraven kan jag tycka!
troligvis beställa därifrån för dom verkar ha allt jag behöver och lite till
Ang. avgassystem... ett de-cat system från austin borde ju klara bullerkraven kan jag tycka!
De där små rullarna till svingen är bra att ha eftersom man använder för att lyfta med depåstödet bak också
Att inte ha råd med helsystem gör inte så mycket om du ska åka bana, de flesta helsystemen klarar ändå inte bullerkraven på svenska banor.
Vilket märke är det Grevens säljer? Är det bara något hyfsat känt märke så ska det inte vara några problem. Det finns olika varianter, ett som sitter i framkant undertill och bara är fäst med ett par skruvar och sedan finns det ju antingen hela utbyteskåpor eller skydd som täcker hela originalkåpan och som antingen fästs med samma skruvar eller limma/tejpa. Själv kör jag med den mindre varianten från R&G som sitter framtill/under och Jag vet inte vilka som funkar bäst men det finns kanske någon annan i tråden som provat sina på riktigt. I vilket fall som helst är nog alla bättre än inget