I set här fallet tror jag mer att det var för kallt i backen + däcken snarare än att du puschade för hårt
Det är också något man lär sig så småningom att det ibland är bättre att stå över när förhållandena är för kassa...
På't igen bara!
Nja folk körde 1.07 tider på eftermiddagen så nog fanns fäste Men det fanns inte utrymme för latmanskörning denna dag däcken tappa temp extremt fort och det tog längre tid för gatåkarna att bygga temp än vanligt.
Själv snurrade jag lite i fållan med!! Kul det gick bra 2 hjul hoppas du fick hem alla grejor efter ordning skönt du slapp en vända ner bara för att hämta dom
Lite drygt kanske att retas på detta sätt, men jag hoppas att fler på tråden ser möjligheten och vågar prova på detta koncept som inte behöver bli så dyrt som många tror...
Har rikligt med hoj-abstinens nu! Men jag har 182 sidor i den här tråden att läsa ikapp och sysselsätta mig med. Rolig läsning såhär långt.
"Inled honom inte i frestelse, han hittar säkert själv"Då kan du ju roa oss andra lite med att berätta vad det är du köpt och vad du har tänkt göra med den (körning, moddar osv)
Och välkommen till planet power!
Nån som är sugen på en HP Race Datalogger? Faktiskt riktigt bra grejer tillsammans med analysprogrammet.
Special price för S1000RR trådens medlemmar .
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=73501
Det där är ju kanongrejer! Ska du byta till något ännu häftigare?
det stämmer, det blir ett byte. Sen om det är häftigare återstår väl att se. De nya prylarna öppnar ivarjefall för lite mer möjligheter.
2d?
...
Då kan du ju roa oss andra lite med att berätta vad det är du köpt och vad du har tänkt göra med den (körning, moddar osv)
Och välkommen till planet power!
Ska du köra bana så kan jag rekommendera byte av styrdämpare. Välkommen till världens bästa tråd
Jag sitter och budgeterar/planerar Jerez nu. Och allt är helt och hållet ditt fel.
Hur går dina planer? Tänker du sköta transporten ner själv i bil eller har du hittad någon annan bra möjlighet? Man blir ju så sugen när man kikar runt på möjligheter till banåkning.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |