Eftersom ingen är artig o svarar dig så sticker jag väl ut hakan som vanligt, fast jag inte har annat än orginal just nu;
Egentligen är det bara tycke o smak. Bland det coolaste jag har sett, med bra resultat i bänken är Tailormade som sticker ut "ala-moto gp" i magkåpan. Bra ljud också.
Arrowsystemet kan du hitta prisvärt med bra effekt och Acra är alltid rätt dessutom det som BMW själva samarbetar med, också bra siffror.
Det du ska tänka på och som gör att jag fegade ur o sålde mitt Arrow är ljudnivån. Ska du åka bana så kommer du inte undan med helsystem knappt alls. Eventuellt Acra men jag är inte säker.
Monterar du ett Acra slipon så fungerar det på de flesta banor. Ska du bara åka gata och vill att det ska se o låta bra så är det bara att rocka loss efter tycke, smak o tjocklek på plånbok.
Glöm inte en sak bara, oavsett vad alla förstå sig påare säger; montera en pc5 eller motsvarande och mappa den ordentligt om du monterar helsystem. Motorn tenderar att gå magert på höga varv med helsystem vilket kan leda till haveri. Det i kombination med att du inte har någon garanti om du byter system e inte så kul...
Jag har följt tråden länge nu och ser att du är väldigt aktiv, var helt säker på att du skulle göra ett inlägg, vilket du också gjorde
Det kommer antagligen bli mest gata för mig men någon bankörning vill man ju delta i, så jag får nog se över vilket system jag kan sätta på.
Tack för tipsen!
Jag har ett Leo Vince helsystem och jag ska mappa den 11:e augusti. Det blir dubbel mapp, en med dB-killer och en utan.
Redan omappad så går den märkbart bättre än original och det märks att den gillar att andas fritt. Med killern i så går den sämre är utan.
Det låter som J35:a på fullgas utan killer - helt galet - men ganska kul också.
Med killern i klarade jag bullret i början av säsongen (eller snarare så var det ingen som reagerade så även om jag låg över 95 så var det nog inte mycket). Nu sist så hade jag 101,6 dB men så har jag tappat lite stoppning i dämparen också.
Jag kommer att modda killern för bättre dämpning innan mappning.
Återkommer med effektsiffror om intresse finns.
Intresse finns, absolut. Tack för ditt svar!
jag har acra slip on på min låter bra och är snyggt
magnus klart det finns intresse vad du får ut !!
Har nog funderat över acra mest pga namnet, men jag får se hur det ser ut på marknaden, brukar oftast gilla när det låter mycket Tack!