Va sa ni nu då?!
Jag o kompisen har anmält oss - någon mer som e på?!
Bandag eller wsbk?
Last edited:
Va sa ni nu då?!
Jag o kompisen har anmält oss - någon mer som e på?!
Bandag eller wsbk?
Är du verkligen helt 100 på det och att det står i de pappren med villkoren du fått hem? http://www.if.se/web/se/SiteCollectionDocuments/Private/MC/2011/MärkesMC_produktblad/BMW_32385_0.pdf sida två nere i faktarutan, det verkar inte finnas någon korrelation mellan ålder och lägre självrisk
...............
3 dagars egen åkning 6-8 april / påsken 2012! Kommer du med? Jag o Micke, kompisen jag var nere på ringen med, kommer dit.
Kolla in tråden "Fiver till Mugello" under bandagar här på SH eller gå direkt till www.fiver.se. Skynda dig nu så du får plats!
Just det, du kommer ju inte med från Svedala så konceptet med att frakta ned hojen slipper du. Fiver kan säkert boka en extra plats åt dig på själva bankörningen. Transport för hojen tor Mugello från Anderstorp samt 3 dagars körning kostar 13 500 kr, så du kan nog få till det lite billigare men i gengäld fixa transportn själv!
Hoppas du kommer med! Vi "ringenrävar" måste hålla ihop! ;-)
Jepp, tror du har rätt, Pedrosa körde väl nära 340 km/tim, så det blir till att dreva om lite...
Ni borde köra ned med van istället så vi kan stanna förbi på ringen före eller efter Mugello
Bra idé men det så lång tid bara. 4 dagars restid bara tor Nürburgring... Vågar inte tänka på hur många dagar det blir till Mugello dessutom!
Rykten säger brantare gaffelvinkel, längre hjulbas och en mindre lite mer motogp-liknande bakdel... men vad vet jag!
Ducati köper du för känslans skull, BMW för perfektionen...
Nån som vet nåt mer om 2012:ans tekniska data usw?
2012 BMW S1000RR is a new motorsport which reportedly will have many changes from previous versions of the BMW S1000RR. Reportedly, the changes in 2012 BMW S1000R is on machine parts, electronic systems and also a new color. Changes to the engine, it will make the better engine performance and also provides a stable engine performance when we drive on the street. It is indeed a very good development, especially for those of you lovers of BMW Motorsport.
Of course we know that BMW S1000RR previous version using the engine capacity of 1000cc and capable of providing optimal power when we drive. However, we think that the problem on the BMW S1000RR previous version is on the chassis that are less stable and has a stiff impression. If this is the 2012 BMW S1000RR was released with the new changes, hopefully the problem has been fix by the designers of BMW S1000RR.
2012 BMW S1000RR Colors
Reportedly, the 2012 BMW S1000RR will be released in two different versions and also with the new colors. However, for now we are not certain about the two versions. As for the 2012 BMW S1000RR Release Date and also about a new colors, reportedly will revealed in Milano, Italy in November.* However for the exact release date of 2012 BMW S1000RR and also about the new colors, contact your BMW Motorcycle Dealer. www.s1000rrforum.com
Hmm, mycket gissningar och lite fakta....
Jag såg den där också men det verkade inte 100% seriöst och, som du säger, inte mycket fakta.
Hade ett litet garagemöte med Micke idag, han som va med till ringen, och vi var ganska överens om att den här hojen vi har duger en säsong till...
Vad tycker ni om racetec k3 däcken som sitter på original?
Jag har förbrukat 2 par sådana på min andra hoj och dom blir fantastiska efter en stund på torr bana. Men jag är inte så imponerad vid kall vardagskörning och särskilt inte blöt körning, varken bana eller väg...
Jag har iallafall lyckats få ut 4-500 mil varav 2-3 bandagar. Helt ok hållbarhet enl mig.
Men det känns fel att lägga många mil vanlig körning på såna däck.
Blir nog ombyte till sportec m5 eller extrafälgar med nåt likn att ha för vägmilen.
Vad tycker ni om racetec k3 däcken som sitter på original?
Jag har förbrukat 2 par sådana på min andra hoj och dom blir fantastiska efter en stund på torr bana. Men jag är inte så imponerad vid kall vardagskörning och särskilt inte blöt körning, varken bana eller väg...
Jag har iallafall lyckats få ut 4-500 mil varav 2-3 bandagar. Helt ok hållbarhet enl mig.
Men det känns fel att lägga många mil vanlig körning på såna däck.
Blir nog ombyte till sportec m5 eller extrafälgar med nåt likn att ha för vägmilen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|