Snor Tråden lite med en kanske dum fråga. Jag undrar vilken mode folk kör sina s1000rr i under en torr solig dag här hemma?
...alltid slick för den finare gasresponsen och med Traction och Abs urkopplat, mest för att det blir enkelt att "leka" så det var inget *fan vad jag är ball inlägg...* //M
- Är jag en mes då, om jag kör i "Sport" medan jag kör-in den?
Kommer IF att ha samma premie nästa år eller omförhandlas den beroende på hur mycket ersättningskostnader modellen orsakat?
Kommer säkert justeras lite (till det sämre för oss) det gjorde det 2010 till 2011, med några hundringar.
//Micke
Finns det hp data logger och lap timer till 10/11 också eller är det bara till 12:an?
-Kommer det att bli möjligt att få sin gamla ECU uppdaterad till 2012-standard.
Några hundra hit eller dit är väl ok, bara det inte blir ett hopp på tio papp.
..beställt en -12:a ?
Inte bestämt mig än, men en blå vore nice
Får jag vara nyfiken och fråga vad som får dig att välja en 12:a istället för en 10/11? Sitter själv med en 10:a och är i valet och kvalet om jag ska byta eller inte. Det andra alternativet är ju en Panigale men jag gillar BMW:n.
En annan som förr övervägde en S1000RR.
http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s1000rr-general-discussion/9991-bye-bye-s1000rr-dreams.html
Får jag vara nyfiken och fråga vad som får dig att välja en 12:a istället för en 10/11? Sitter själv med en 10:a och är i valet och kvalet om jag ska byta eller inte. Det andra alternativet är ju en Panigale men jag gillar BMW:n.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|