- Nja, man ska nog vara lite försiktig med första årsmodellen av en hoj. Kan vara bra att låta andra testa och utvärdera. Tänker på Panigalen då.
Fast jag gillar att prova nya grejer
- Nja, man ska nog vara lite försiktig med första årsmodellen av en hoj. Kan vara bra att låta andra testa och utvärdera. Tänker på Panigalen då.
Fast jag gillar att prova nya grejerMen jag vill nog läsa ett par tester innan jag bestämmer mig. Måste ju dock vara rätt maffigt med en twin med (enligt reklambladet...) samma pulver som vår radfyra.
- Jag har de senaste 2 åren haft en 1098s och en Multistrada 1200, i nämnd ordning, och........ja, nu har jag bytt till s1000rockenroll.
Bara så du vet.![]()
Just de hojarna har dykt upp i mina tankar som bra alternativ för gatåka när jag som mest saknat mellanregistret vilket jag tycker s1000rr gör. Eller så kör jag på för låga varv...
Du saknar inte twinnarnas karaktär?
Kanske lika bra att behålla Bettan, dreva ned en kugg eller två bak och köpa extra fälgar med regndäck istället...![]()
Vet någon vart hastighetsmätaren på s1000 tar informationen från? Om jag drevar om den bak, kommer den att visa fel hastighet då?
En annan fråga; kan man ansluta en lap timer till batteriet för att slippa ha separata batterier till den eller blir elsystemet galet om man gör det?
Om du menar BMW-emblemen i plast så finns de som reservdel hos BMW.Jag behöver BMW-dekalerna som ska sitta på sidan. Jag har kollat runt och googlat men hittar inga som jag säkert vet passar. Någon som vet vart man kan få tag på dem, ska ha dem till mina racekåpor.
Då kan man äntligen ansluta sig till detta forum då man införskaffat sig en BMW S1000RR!
Jag behöver BMW-dekalerna som ska sitta på sidan.
Jag har kollat runt och googlat men hittar inga som jag säkert vet passar.
Någon som vet vart man kan få tag på dem, ska ha dem till mina racekåpor.
Tack på förhand!![]()
Då kan man äntligen ansluta sig till detta forum då man införskaffat sig en BMW S1000RR!
Jag behöver BMW-dekalerna som ska sitta på sidan.
Jag har kollat runt och googlat men hittar inga som jag säkert vet passar.
Någon som vet vart man kan få tag på dem, ska ha dem till mina racekåpor.
Tack på förhand!![]()
De finns även hos Alpha racing, länk på första sidan i tråden, i dekalform för just racekåpor. Jag köpte där, helt ok! Och billigare än de tjocka som sitter orginal kan jag tänka...
Jag kan enbart se att dem säljer dekalen med texten "S1000RR".
Jag är ute efter BMW loggan den runda.
//Tobias
Jag kan enbart se att dem säljer dekalen med texten "S1000RR".
Jag är ute efter BMW loggan den runda.
//Tobias
-Vågar man köra hoj på den banan? Är inte armcoräckena jävvlitt nära banan?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |