BMW S1000RR - tråden

Kommer du köra på bana med din BMW S1000RR ?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

niohundrasexton

Jag har aldrig haft någon hoj från Asien
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Triumph Daytona 675R -13
- Han kör duktigt. Ca 2,08 på varvet, vilket är ungefär 20 sekunder långsammare än vad Lorenzo kvalade förra året.
Vi får se vad Colin Edwards kan åstadkomma. :D

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Så, då var man anmäld till Ringen i augusti med Motorrad.

Någon annan som anmält sig idag?

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Har du lust att lägga in alla länkar osv där du köpte din laptimer?

Jag beställde den på denna sida http://www.atc-racingparts.de/ men det beror inte på något annat än att det var en av de få sidor som hade den externa batterihållaren också. Jag tror inte att de är billigare än någon annan och jag har inte fått något än så jag kan inte rekommendera sidan än :)

Jag beställde den här: http://www.starlane.com/vedit/15/cr...co-acquisizione-dati-PRODOTTI.asp~idprod~1107

Jag hoppas att jag kan få ihop allt innan Hockenheim så jag kan avlägga rapport om hur det funkar

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
- Han kör duktigt. Ca 2,08 på varvet, vilket är ungefär 20 sekunder långsammare än vad Lorenzo kvalade förra året.
Vi får se vad Colin Edwards kan åstadkomma. :D

Rätt skrämmande att en hoj med lysen bara är 20 sek ifrån en MotoGP-hoj. Tänk att kunna köpa en bil som är 20 sek långsammare än en F1:a.

Micke®

konnässör
Gick med
10 Aug 2010
Hoj
999 ml Tysk 249ml Spanjor
Som jag förstår kommer vårt enda problem på Mugello bli att det är en massa andra hojar i vägen :D

Ha ha, rätta mig ifall jag har fel, men...Är det inte brukligt att alla kör åt samma håll på en bana?
Såg ju ut som han (eller hon;-) fick en del möten:lol

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
.....Sitter och ler lite när jag kollar igenom tråden, det är inte riktigt likadant i andra trådar att "folk" sitter och drar till Mugello, ringen mm.... Ni har för mycket pengar pojkar ha ha , och tid verkar det som.. //A.Vundsjuk :hihi

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
.....Sitter och ler lite när jag kollar igenom tråden, det är inte riktigt likadant i andra trådar att "folk" sitter och drar till Mugello, ringen mm.... Ni har för mycket pengar pojkar ha ha , och tid verkar det som.. //A.Vundsjuk :hihi

Jag får citera vår kamrat Micke som bor här ute och som också kör S1000RR, efter att han fått epost från Mottorrad om ny kurs på Nürburgring;
" - inget att tveka på. Skall vi till toppen så kostar det! Köper vi fjädring för 25k så skall den användas, annars blir den väldigt dyr för att bara titta på! "

så Sandman...du hade köpt ny fjädring eller hur? :D

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
....Ja ja, länka över var jag kan hitta info och var jag betalar :fakta:tungan *ironi*

Jag får citera vår kamrat Micke som bor här ute och som också kör S1000RR, efter att han fått epost från Mottorrad om ny kurs på Nürburgring;
" - inget att tveka på. Skall vi till toppen så kostar det! Köper vi fjädring för 25k så skall den användas, annars blir den väldigt dyr för att bara titta på! "

Last edited:

Micke®

konnässör
Gick med
10 Aug 2010
Hoj

ROTFLMAO
Det där var ju ett helt lösryckt citat:D
Men detta har ju än mer sanningshalt:
Jag kommer verkligen uppskatta utsikten av en TTX36, synd bara att man inte får ha speglarna på i ban sammanhang. För då skulle ni ju få njuta av dom fina K-Tech klistermärkena på mina gaffelben.

:D:krama

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
ROTFLMAODet där var ju ett helt lösryckt citat:DMen detta har ju än mer sanningshalt::D:krama

Nehe du!!! Det var faktiskt Micke "Hilding" här ute på Djurö som skrev texten i ett sms i går! Så det så! Taskmört! :D

(Å ingen jävel ska få kolla på min hoj i backspegeln - så det så! :D )

Last edited:

Micke®

konnässör
Gick med
10 Aug 2010
Hoj
Nehe du!!! Det var faktiskt Micke "Hilding" här ute på Djurö som skrev texten i ett sms i går! Så det så! Taskmört! :D

(Å ingen jävel ska få kolla på min hoj i backspegeln - så det så! :D )
Ha ha, jag förstod det, men frestelsen blev för stor:)

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR

Jag kör enligt devisen; hellre Sachs på banan än Öhlins i garaget

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha