Jag hoppas också verkligen att så blir fallet men tyvärr verkar lördagen rätt regnsäker.
Ducka o lubba räcker inte min vän. Man mot man, på gridden, valfri bana o dag i Småland 4:e helgen i april, valfritt "vapen"! Din usling!
Det räcker ju med att låna fälgarna och däcken
Helt allvarligt så skulle det vara kul att testa riktiga regndäck och se hur bra fäste man har med de.
...om jag säger så här, när den mentala spärren har släppt och du lägger ner knät med regndäck på så är det tur att öronen sitter där dom sitter så det bromsar upp leendet du har just då... några tiondelar innan så har du ett helt annat ansiktsuttryck som passar i någon skräckfilm ha ha //M
Sluta nu - du kollar på fel sajt!
http://www.myweather2.com/Motor-Racing/Italy/Mugello-Circuit.aspx?sday=3
Vädret blir bara bättre o bättre på denna sajt- Nu är det endast lite sämre väder på söndagen, och det hinner försvinna tills vi kommer! På söndag är det RAAACEEEE!!!!!
Jag väljer att tro på din site, den har mycket bättre väder.
Hur slits regndäck? På andra, mindre tillförlitliga, vädertjänster verkar det vara mest regn men lite uppehåll här och där. Dödar man regndäck om man kör de ett par pass på torr asfalt?
F@n, JAG har pirr i magen. Och jag ska ju ingenstans, bu huu. Snackade med killen "up stairs" och ni kommer få en grymt fin race-helg på Catalunya...
Ajustde, de var ju Mugello.. Nä, där ska det spöregna
-Låser överlåset
Kan man få höra allt om Mugello-resan nu? Hur var banan? Hur var vädret? Hur snabba va ni? Stämningen? Arrangemanget? ALLT?
Undrar om ni vet något bra sätt att få ut telemetry främst varvtal ur hojen. Har fixat dashware som tillsammans med min contour kamera kan ge telemetry på filmen.
Vet att det finns en app som heter rev och tillsammans med detta http://www.plxkiwi.com/kiwiwifi/hardware.html kan få ut det mesta ur en bil med data kontakt. Men finns det motsvarande för vår hoj??
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|