VR-8
Fabrikör Mr.J
TbA skrev:Har en R80 G/S
...men skulle kunna tänka mig en sån här:
Snygg!!!
TbA skrev:Har en R80 G/S
...men skulle kunna tänka mig en sån här:
Jao, nya R1200S verkar bli hyfsat fin. Men BMW HP2 vill jag ha.Plåtniklas skrev:Habegäret har vaknat igen..
Esquire skrev:Jao, nya R1200S verkar bli hyfsat fin. Men BMW HP2 vill jag ha.
jomo skrev:För att anknyta till en annan populär tråd just nu:
- Är detta en sporthoj?!
Jag förstår precis vad du menar! Tänker likadant själv... Mycket elektronik försvårar för att inte säga omöjliggör egna provisoriska reparationer. Och blir man stående någonstans på tundran med några hundra mil till en BMW verkstad så kan man säkert hålla sig för skrattStarstriker skrev:Kikar själv på en 1200GS Adventure inför transasia-resan nästa år..... Är dock lite tveksam, för BMWs hojjar innehåller så mycket elektronik. Går nånting sönder ute på tundran så blir man ju stående där.........
jomo skrev:Funderar starkt på en K1200R eftersom den enligt mina bedömningsgrunder är den optimala hojen. Det lär dock bli först nästa år eftersom jag mest kommer köra barnvagn i vår (föräldraledig)
Är därför nyfiken på vad ägare till K1200R (eller för den del K1200S) har att säga om sina hojar. Nu bör ju de flesta av er ha haft hojen >1år och har lite mer nyanserade erfarenheter!
Tacksam för info!!!
Plåtniklas skrev:..men alltså.. Hur snygg är den inte? Nån som vill köpa en Ducati 748?
Izze skrev:Sluta snacka nu plåtis och skaffa...
Sedan blir det Gälleråsen, Knutstorp och Kinnekulle några ggr med klubben i sommar
http://www.bmwmcskane.se/bmwsv/Fortbildning2006.pdf
HurtsLikeHell skrev:Saxat från BMW:s nyhetsbrev. Det känns som om det kommer att komma en supersporthoj snart om man ser på prototypen...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|