[Edit: Såg först nu att ditt inlägg var rätt gammalt...du har väl endera fixat eller gett upp vid det här laget.]Hej, efter en knixkurs häromdagen insåg jag den stora fördelen med sturzpads på hojen. Har någon här beställt från wunderlich tidigare, och säljs dessa kraschpuckar i par eller styck? Jag är totalt noobie på sånt här
Hej BMW-tråden!
Ny här i denna änden på forumet, kommer senast från en Suzuki GSX1400, som byttes in mot en fabriksny K1300R '11 i förra veckan.
Fruktansvärt ball hoj, även om jag inte kört mer än hem från handlaren, då jag inte vill utsätta hojen för salt och dylikt, men jag ser fram emot mängder av roliga mil i sommar. Är imponerad av hur lätt hojen känns, och hur mycket mer agil den är, trots att vikten inte skiljer sig mycket från den gamla järnhästen till Sukka.
Hade två krav egentligen på ny hoj; den skulle ha kardan och ABS...Att quickshifter, ESA, värmehandtag och dusstintals andra saker på tillbehörslistan sitter på skadar inte heller
Har egentligen två frågor: Verkar sitta någon form av kraschpuckar orginal på den, men jag är osäker, dom verkar ganska små. Kan någon bekräfta eller dementera detta? Kanske ingår i något av tillbehörspaketen, men jag kan inte minnas att det stod något om det.
Det finns två saker som inte näms överhuvudtaget av bmw krashpuckarna och styrdämparen.Tror inte att någon av dom två skadar direkt .Vet hur det känns har själv en 2012 som har en mil på mätaren.
Kul med anti-dussinhojar.
BMW faktiskt ett av de mest inovativa hojtillverkarna idag.
Även om dom saknar en riktig sporthoj.
Någon som har bra tips på hur man bäst tar hand om den mattsvarta lacken? känns som den är lite känsligare än normal lack.
Har samma lack på min GS och det är inte värre än att du tvättar av den. Inget vax. Inget medel. Inget trams.
Det enda jag kan rekommendera är att sätta på Gripsters eller liknande för att skydda lacken där du har knäna. Min har blivit skavd där men då är hojen ändå 3,5 år gammal.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|