hållundan
Emozione!
Den tanken slog mig också. Det måste vara så.Tysken skrev:Jag tror det är ljusstakarna som är lite sneda
Den tanken slog mig också. Det måste vara så.Tysken skrev:Jag tror det är ljusstakarna som är lite sneda
Rätt som det är dyker hojen upp på blocket med en liknande text som denna:Bikerbitch skrev:Fungerar inte hastighetsmätaren din?
Caffe skrev:Jisses!!!!!
Det DU som orsakat sådant rabalder om mötande hojar i folks körfält på bogge, antagligen på bulten osså.
Sanslöst kasst och livsfarligt för dig och alla andra trafikanter.
Skämmes karl tamme mig tusan!!!
Editerar in att jag sett att du tog lappen i år och var tydligen i diket två ggr på en runda nyss.
Mitt tips till dig är att du säljer hojen och börjar spela golf eller något annat harmlöst medans du har hälsan i behåll
Det handlar inte om vana vid motorcykeln. Det handlar om vana vid kameran.Pappa Betalar skrev:... Alla ni som kommenterar körningen borde väl även ha så mycket vana av att köra motorcycklen ...
GSXR1100R skrev:Ja jag har kört Boge ett par ggr men aldrig med tidtagning, men jag är en feg j-l.
sporthoj.comPappa Betalar skrev:...men jag kommer att slå tiden med min V-Rod.
V-Rod= Tysk Sporthoj av bästa klass. Knäcker en såld FZR600 :kockohållundan skrev:sporthoj.com
Jasså? Är det inte Harry som står på tanken på den überdyra V-Roden?Pappa Betalar skrev:V-Rod= Tysk Sporthoj av bästa klass. Knäcker en såld FZR600 :kocko
hållundan skrev:Jasså? Är det inte Harry som står på tanken på den überdyra V-Roden? Edit: Förresten, knäcker?
Pappa Betalar skrev:Just det. Vi åker bara HD i min klubb
För novisen så betyder knäcker, att den knäcker.
Novis? Att jag är ung? Inte följer med i det "hippa" innespråket? Att jag inte kör HD med Porschemotor? Nädu, den gubben går inte.Pappa Betalar skrev:Just det. Vi åker bara HD i min klubb
För novisen så betyder knäcker, att den knäcker.
Jo tack, det gick väl bra Vi har däremot haft några jävla samtal om vad en HD är egentligen. Om jag köper en S&S motor och sätter den i en Hogtech ram och fixar papper på ett amatörbygge så jag kan regisrera den. Är det en HD då? Nej, absolut inte men alla så kallade HD klubbar skulle varmt ta emot den (tror jag)P@trik skrev:Hur står sig en hd med porschemotor i en sån klubb då.
mjukis skrev:Försvarar inte killen nånstans, vårdslös körning och ja hoppas ja slipper möta en sån kille när ja är ute o kör.
Men ni som kör rr o gnäller på den här killen, står ni o ger moralkakor till Ghostrider när ni är ute o tävlar, han brukar säkert ha tältet brevid er nånstans?
Men återigen, hur står sig dina S&Smotorer och annat bjäfs till sporthoj.com. Det var min grundfråga.Pappa Betalar skrev:Jo tack, det gick väl bra Vi har däremot haft några jävla samtal om vad en HD är egentligen. Om jag köper en S&S motor och sätter den i en Hogtech ram och fixar papper på ett amatörbygge så jag kan regisrera den. Är det en HD då? Nej, absolut inte men alla så kallade HD klubbar skulle varmt ta emot den (tror jag)
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |