Wille skrev:Oj, 250 på Bogesund är inte nån dålig hastighet det.. Jävlar annamma, ja kom någon i den hastigheten så hade nog jag oxå blivit lite skrajsen..
concreate skrev:Och det syntes på asfalten att det gasats friskt...
Wille skrev:Oj, 250 på Bogesund är inte nån dålig hastighet det.. Jävlar annamma, ja kom någon i den hastigheten så hade nog jag oxå blivit lite skrajsen..
Mr B skrev:Alla från PMC är oskyldiga ! (Kör en "Ghostrider")
Måste varit några av de från SportHoj.com som var med på körningen som är skyldiga.
Mr B skrev:Mattias, har du legat EFTER någon ? Nu försa du dig allt ...
Mattias skrev:Folk hade väl tröttnat på att se min ryggtavla, så jag släppte förbi dem. Fast [kraschmannen] körde om för egen maskin, så mycket erkänner jag.
I VaxholmAndre skrev:bogesund lät kul vArs ligger det?
StockholmAndre skrev:bogesund lät kul vArs ligger det?
R1-street skrev:kom körande på bogesundsvägen igår, onsdag vid 20.30, möter då ett stort gäng sporthojsåkare(är själv en!).......ca 20 st. Kör som galningar på vägen o genar över till andra sidan så bilar och andra hojåkare nästan är i diket!!!!! visade total avsaknad av respekt, både för sig själva och andra!!!!
+ att mer än hälften av er körde väldigt mycket över eran förmåga, det är inte konstigt det händer olyckor, och att försäkringarna är som dom är här i stan.....+alla skenförsäkringar!!!!!
skader ni er själva så är det rätt åt er, men när ni riskerar andras liv för eran hojåkning, då blir jag förbannad!!!!!
NI HAR INGET RÄTT ATT LEKA MED MITT LIV SOM INSATS, NÄR JAG MÖTER ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FÖRBANNAD SPORTHOJÅKARE
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |