Borås träning 2011 (gokart och rallycross banor)

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Hur får man inloggningsuppgifter på fmck Borås hemisda?
Jag har bara fått till uppgifter till idrottonline.se och dessa funkar inte på
Borås hemsida?!

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Hur får man inloggningsuppgifter på fmck Borås hemisda?
Jag har bara fått till uppgifter till idrottonline.se och dessa funkar inte på
Borås hemsida?!

Är du medlem i klubben?
Om du är det och inte fått inlogguppgifter så maila kansliet och uppge namn så löser dom det.

Alright, mer än jag visste. Men men, det löser sig väl antar jag. Får väl se till en början om cykeln kommer att gå att köra ens (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=242433) :(

Allt som har med anmälningsavgift till klubben att göra sköts på nätet. Läs info på fmckboras.se
Har ni inte fått bekräftelsereller något annat strular så hör av er till kansliet.

Träningsavgifter/årskort löses och betalas på plats på gäddered.

//Simon

Last edited:

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Hoj
KTM 625 SMC -05
Är du medlem i klubben?
Om du är det och inte fått inlogguppgifter så maila kansliet och uppge namn så löser dom det.

Allt som har med anmälningsavgift till klubben att göra sköts på nätet. Läs info på fmckboras.se
Har ni inte fått bekräftelsereller något annat strular så hör av er till kansliet.

//Simon

Vilken mailadress skall man använda för att komma i kontakt med kansliet? Hittar ingen. Under "Kontakta oss" finns en massa personer men vem har hand om dessa saker?

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Vilken mailadress skall man använda för att komma i kontakt med kansliet? Hittar ingen. Under "Kontakta oss" finns en massa personer men vem har hand om dessa saker?

info@fmckboras.se

Är du medlem i klubben?

//Simon

Ja jag är medlem!

Last edited:

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Hoj
KTM 625 SMC -05
En liten fråga, finns det alltid folk på plats som håller i det hela? Jag tänker på sånt som att hålla ordning på tiderna ifall nu banan skall delas med gokartfolk? Eller sköter de som kör detta själva?

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
En liten fråga, finns det alltid folk på plats som håller i det hela? Jag tänker på sånt som att hålla ordning på tiderna ifall nu banan skall delas med gokartfolk? Eller sköter de som kör detta själva?

Det brukar skötas av de som kör. Är vi alla motarder ute o kör så brukar nån från gokarten gå ut o flagga av när det är dags för dem o köra o vice versa.

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Hoj
SD 1290
Ni som har några mil till banan (tex från Gbg) hur tar ni er dit med hojarna? Kör eller kärra?
Är det ngn i Gbg som jag kan kika förbi ngn kväll för att kolla vad som behöver göras med hojen för att få köra på gocartbanan?

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Hoj
KTM 625 SMC -05
Ni som har några mil till banan (tex från Gbg) hur tar ni er dit med hojarna? Kör eller kärra?
Är det ngn i Gbg som jag kan kika förbi ngn kväll för att kolla vad som behöver göras med hojen för att få köra på gocartbanan?

Även jag tog kärra, vilket de allra flesta gjorde.

Vad du skall åtgärda på cykeln kan du se här: http://www.supermotosweden.se/?page_id=161

Tack till alla som var på banan idag, var riktigt roligt, även om man är öm i varenda del av kroppen nu :) Fler besök kommer det att bli :banana

BamseGbg

Ny medlem
Gick med
30 May 2008
Hoj
Crf 450R Motard
Kanon körning

Motarden visade sin bästa sida i kväll!!!
Det syntes på banan att alla hade saknat Söndagarna i Borås. Mycket folk som körde och massa folk som hejade på. Riktigt sköj att vi blev så många :tummenupp Jag visade även lite spårval och körteknik. Det e bara att fråga oss som kör ofta om tips å trix vi hjälper er gärna.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO