Hej hallå.
När är nästa söndag man kan köra, börjar änna bli lite sugen nu efter två års husbygge...
Är det uppsamlingskärl på alla dränslangar (kylare, förgasare, vevhus)? Enbart vatten i kylaren eller får man ha i glykol?
Ljudkrav: låter ett acra system "inte allt för mycket" behöver jag plugga det?
Ha det gött!
Är det någon körning måndag den 30/5 eller är kartingen
fortfarande igång då? I kalendern står det öppet för
motocross men inget om motard.
Får Grus/asfalt-banan användas när
gokartbanan är upptagen??
30/5 ska inta vara några problem att träna. Vi delar tider med gocart som vanligt.
Grusbana kan användas ja, dock ska vi undvika det denna helg eftersom vi sabbar dagen för gocartåkarna om det dammar ut på gocartbanan. Dessutom kommer depån vara upptagen hela kommande helg.
Byteshelger Gäddered*2011
Vecka 24 bytes mot vecka 25 (USM/SVEMO Cup** V:24 vilket gör att det är stängt V:25)
Vecka 38 bytes mot vecka*37 (DM MX1-3** *V:38 vilket gör att*det är stängt V:37)
Obs!! Ta alltid*för vana att titta i kalendern om det är öppet*
...
jag å kolle drar upp imån.
Härligt! Jag var helt ensam när jag kom upp igår...
Men så vart jag ju iofs rätt sen (19.30)
Jag dyker upp! (I tid denna gången)
Hade hoppats på att få chansen att köra lite gokart-/motardbana snart och undrar om söndag nästa vecka (12/6) är öppen för träning? Blir inte riktigt klok på FMCK's hemsida tyvärr då det är lite luddigt men det står att det är öppet för motocross den söndagen? Får man köra på gokartbanan oxå då?
Och tiderna som gäller behöver nog gås igenom på hemsidan, här snackas det om 12-17, på hemsidan finns det att det är 10-16 eller 12-16 (beroende på vart man tittar).
Måste hålla med om att hemsidan är lite stökig.
På hemsidan står det 12-18 på söndagar och 17-21 på vardagar för gokartbanan. Jag har mailat för att dubbelkolla.
Gör ett försök att räkna ut söndagskörningar:
12/6, 19/6 (dubbelkollas iom att det är USM motocross), 10/7, 24/7, 7/8, 21/8, 4/9...
Tackar!
Söndagen 12/6, kan man glida runt på gokartbanan då? Frågar eftersom jag inte kört så värst mycket motard än och tänker mig att det kan vara bra att bli varm i kläderna på gokartbanan innan man kör på grusdelen med hopp och allt
Vi kör 90% av tiden på gokartbanan eftersom den är roligast. Alla är välkomna oavsett nivå på körningen.
en fråga.. kör ni bara gokartbanan på dessa träningsdagar eller är det med en grus slinga också?
Finns 2 banor. En gokart och sen precis bredvid finns en annan bana med en liten grusslinga. Den slingan är inte särskilt rolig eller imponerande så de flesta brukar hålla till på gokarten.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|