El Garto skrev:
2480451 Och nu till det lilla kruxet alliansen har lite svårt med men kanske du kan klara om du anstränger dig. Fundera en liiite längre stund över hur detta påverkar dig och andra långsiktigt. Det är nu du får gnugga de små grå lite mer än du kanske är van vid.
Av förklarliga skäl avstår jag fr att bemöta dina inlägg fortsättningsvis.
Du är förmodligen inte så gammal ännu, men du kan ju vara en trevlig påg för det
Jaha du El Garto. Jag har följt sossarnas historia från 50-talet och framåt.
Det gick bra en bit in på 60-talet, men sedan började det dala. De blev giriga och skulle ha mer och mer av mina pengar utan att jag fick mer förmåner för det!
Nu har det gått så j-a långt att de med världens högsta skatteuttag inte kan ge medborgarna en fungerande skola, den sjukvård många behöver, den pension som är rimlig för en människa som byggt upp Sverige, omsorg om de som är gamla, jobb åt ungdomar ...
De har de senaste 15 åren varit totalt ute och rest i jumjum-landet utan styrsel på någonting mer än sina egna förmåner.
Att du inte ville byta ut dessa tomtar är ett totalt mysterium för mig!
Om nu ålder bestämmer vem som har rätt så hade jag (om än olagligt) börjat köra både moppe och rödqvarnor när du föddes ... med din logik har du alltså fel eftersom jag har en avvikande åsikt!
Om du tänker efter ... du sitter med 2 pizzor, en som du VET smakar skit för den har du provat, och en som KANSKE smakar skit ... vilken väljer du??