wannagofast
Ny medlem
Unika-partiet fick bara 209 röster.. Stackars Linda Rosing!!
Masen skrev:2475026Det är ju det som är grejen!!!
Dom som röstade på alliansen får se konsekvenser redan nu. Hur många visste om ex detta innan valet??? Man är inte sämre än att man kan ångra sigMagoo skrev:2475045Med tanke på alla inlägg här så var det nog bra att inte sifo gjorde en väljarundersökning bland medlemmarna här... 90% verkar ju ha röstat på den rödgröna röran..
Jag är överlycklig över att det ÄNTLIGEN blev regeringsskifte!!!! Låt vara att det blir dyrare försäkring, men de e fan en droppe i havet..
O nej, jag är inte rik......
flugan skrev:2474941Är det? Hurdå?
Bara för att man inte själv står för notan så försvinner inte kostnaden.
Är det tant Agda på 85år med mager pension som skall vara solidarisk genom att sponsra socialförsäkringen för trafikolyckor istället?
Japp. Den var ju på saftiga 1,5% på förmögenhet över 1,5 miljoner. Måste ha svidigtK.L skrev:2475056Ja jag personligen har ju svårt att tro att en kille som gillar att köra hoj å sätter sina surt förvärvade slantar på hojen tycker att det är kul när försäkringen stiger... Men dom som tjänar igen det på förmögenhetsskatten gillar ju säkert detta... Den skulle väl slopas eller sänkas som jag fattat det...
Synd Hon kanske borde ha så hade dom nog fått några 1000 rösterwannagofast skrev:2475054Unika-partiet fick bara 209 röster.. Stackars Linda Rosing!!
Mee too. Läs förslaget eller se inslaget (finns på sida ett)Lomax skrev:2475072och vad är nyheten .....Välkommen till IF´s Märkesförsäkring ..har upplevt fet höjningar i en socialdemokratisk regering oxo
Masen skrev:2474963Om jag ska ha en försäkring på 80000 om året... Har aldrig kraschat och aldrig tagit ut något på försäkringen... Ska jag betala för jämnåriga eller är det gubben i Ferrarin jag betalar 80000 till???
Fan kan snart anställa en privat läkare 1 v i månaden på privatsjukhus + köpa ny mc var 3 år
Du kangranath_ skrev:2474982för mig är det värt detta, trots att jag är 19år & ny i arbetslivet. säga vad ni vill om att jag inte vet bättre m.m. men jag står iaf för att jag är överlycklig att vi fick en blå seger.
om ni tycker det är så jävla hemskt att betala för att köra hoj så får ni väl, byta ner er eller ta den dyrare trafikförsäkringen & köra som folk så ni inte klotar ?
hur som helst för ny regering.
dOLKO skrev:2474992Eftersom jag inte röstade på alliansen så kommer väl inte någon ev. försäkringhöjning beröra mej va?
Lomax skrev:2475072och vad är nyheten .....Välkommen till IF´s Märkesförsäkring ..har upplevt fet höjningar i en socialdemokratisk regering oxo
Magoo skrev:247504590% verkar ju ha röstat på den rödgröna röran..
CNTLIGEN blev regeringsskifte!!!!.
Masen skrev:2475057Hur många visste om ex detta innan valet???
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|