Jag tänkte för mig själv "Jaja, markus vill säkert bara ha något att gnälla på... Jag menar, hur illa kan en slipsknut vara? Och vad i helvete spelar det för roll?", men när jag såg hur slipsknuten faktiskt ser ut så garvade jag rakt ut Den är för fan lika liten och dessutom sned åt höger (hans höger) på varenda jävla bild, identiskt misslyckad rakt igenom
Folk som knyter engelsk slipsknut är fan skumma. Hur svårt ska det vara att surra slipsen ett varv till så den blir snygg?
Det är nog genomtänkt så att när han står naken framför frugan (eller valfri prostituerad) med bara slipsen på så får han ett matchande set.Den är för fan lika liten och dessutom sned åt höger (hans höger) på varenda jävla bild, identiskt misslyckad rakt igenom
Det är nog genomtänkt så att när han står naken framför frugan (eller valfri prostituerad) med bara slipsen på så får han ett matchande set.
Generellt sett är ju Ulf Adelsohn inget annat än självuppblåst fjantpajas,
men ibland kan man få intrycket av att någon av misstag har råkat blåst in en gnutta
sundhet i hans huvud.
Han tog huvudsäkringen och gick..
http://www.expressen.se/nyheter/1.2394537/totalstopp-i-tagtrafiken-i-stockholm
3e sista strippen om Apoteket där känns väldigt riktigt. Jag steg in på ett Apotek och ville köpa säkerhetsnålar till mitt första hjälpen-kit. Kikade runt men hittade inte så frågade en kvinna som stod i kassan. Först förstod hon inte vad jag sa. Så fick förklara vad en säkerhetsnål är för nånting. Sen när hon förstod fick hon gå till sin chef och fråga. Sen kom hon tillbaka och meddelade mig att dom inte hade. BRA JOBBAT.
Såna människor kan man fan inte ta på allvar
Har ni sett den här serien på aftonbladet.se?.
Ringde lokala vårdcentralen för att beställa tid för läkarundersökning.
Telefonisten -Nä det finns ingen tid denna vecka.
Jag -Nästa då?
-Nä tyvärr.
-Längre fram då?
-Nej.
-Vad ska folk göra då om de vill bli undersökta för att de kanske har något problem?
-Enda möjligheten är akuten för här kan du inte få någon tid. EVER.
Konstig "vårdcentral" tyckte jag. Och någon undersökning fick jag aldrig men men google finns ju och sen beställa tabletter på nätet ;-)
Tyckte du att du var lustig nu eller?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |