Borlänge-åka-tråd!

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Borlänge
Hoj
Såld
Någon som är sugen att åka en bandag på Monzta 15/6? Alltså på fredag. Skicka ett PM eller maila på stefanselin @ bredband.net
 

clayman

Banheiro MC
Gick med
17 May 2004
Ort
Falun
Hoj
MT-09
Nån från Falun/Borlänge som ska upp till Monzta å köra på ovan nämda banåkning? Jag tar gärna sällskap med någon. Man lär väl dra vid 7-tiden på morgonen för å va uppe i lämplig tid. PM:a lr skriv här om det finns intresse för lite samåkning.
/Emil
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Japp, kommer stå vid Statoil i Kvarnsveden vid ca 6:30-6:45 :)
 
Last edited:

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Tänkte åka från Falun vid 7, från preemrondellen, falu jungrun. Åker ni via Falun eller kan man kanske mötas upp nånstans??


heh, vet inte :D PM:a Duckie!



Med lite tur slipper jag vara sammankallande nu :gnissla speciellt eftersom jag efter kl16 troligtvis inte kommer läsa vad som skrivits i tråden förräns sent ikväll. För min egen del kvittar det. Jag kan åka över Falun!
 

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skara, men har hjärtat i Falun
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
heh, vet inte :D PM:a Duckie!



Med lite tur slipper jag vara sammankallande nu :gnissla speciellt eftersom jag efter kl16 troligtvis inte kommer läsa vad som skrivits i tråden förräns sent ikväll. För min egen del kvittar det. Jag kan åka över Falun!

Då bestämmer jag att ni kommer över till Falun så åker vi till rättvik, mora på det sättet. Vi står vid preemrondellen som sagt vid sju. borde väl passa bra?
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Då bestämmer jag att ni kommer över till Falun så åker vi till rättvik, mora på det sättet. Vi står vid preemrondellen som sagt vid sju. borde väl passa bra?

Blir bra det! :)


PS. Vädret ser ut att vara med oss imorrn iaf. Sol & dryga 15+ med lätt bris! :tummenupp
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
ok - statoil kvarnsveden 06:30 - vi åker till falun preem och avgår 07:00 därifrån - sen brassar vi helvet till älvdalen (står hårt på gasen vid Gåsvarv, samt lägger ett par fuckyou-börnisar samtidigt som vi tankar på OK i Älvdalen. Förarmöte senast 08:45 - vi börjar körningen 09:00.

stress stress.

nu ska jag springa en mil (Blodomloppet) skänk mig stärkande tankar!!!!!!
 

clayman

Banheiro MC
Gick med
17 May 2004
Ort
Falun
Hoj
MT-09
Då kommer jag till Preem vid 7 jag med. Hoppas att vädret blir bättre än idag, har åkt 35 mil i mer eller mindre regn idag... Ses imorrn då.
 

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500
ok - statoil kvarnsveden 06:30 - vi åker till falun preem och avgår 07:00 därifrån - sen brassar vi helvet till älvdalen (står hårt på gasen vid Gåsvarv, samt lägger ett par fuckyou-börnisar samtidigt som vi tankar på OK i Älvdalen. Förarmöte senast 08:45 - vi börjar körningen 09:00.

stress stress.

nu ska jag springa en mil (Blodomloppet) skänk mig stärkande tankar!!!!!!

Vill du inte få möjlighet att ev kunna åka nästa år också:gnissla
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
*muttrar* sista ordet är inte sagt än...

Jo det är dom...kan man inte går för fullt förbi en för övrigt fel placerad bullermätare med orginalsystem, så är det totalt värdelöst att ens ta sig dit.
Att sitta och puttra förbi ljudmätaren som SKA STÅ 5M från bankanten..... på 6:an i knappa 100km gör att det är ointresant att ens ta sig dit. På en bana åker man för att köra 100% och då menar jag hela varvet.
 

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500
Jo det är dom...kan man inte går för fullt förbi en för övrigt fel placerad bullermätare med orginalsystem, så är det totalt värdelöst att ens ta sig dit.
Att sitta och puttra förbi ljudmätaren som SKA STÅ 5M från bankanten..... på 6:an i knappa 100km gör att det är ointresant att ens ta sig dit. På en bana åker man för att köra 100% och då menar jag hela varvet.

:D :D Vi ses i morgon...
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top