Ja naturligtvis! Jag har redan beställt en pall ruttna tomater!
Nu blire inge ligga!
Ja naturligtvis! Jag har redan beställt en pall ruttna tomater!
Nu blire inge ligga!
Japp, kommer stå vid Statoil i Kvarnsveden vid ca 6:30-6:45
Tänkte åka från Falun vid 7, från preemrondellen, falu jungrun. Åker ni via Falun eller kan man kanske mötas upp nånstans??
heh, vet inte PM:a Duckie!
Med lite tur slipper jag vara sammankallande nu speciellt eftersom jag efter kl16 troligtvis inte kommer läsa vad som skrivits i tråden förräns sent ikväll. För min egen del kvittar det. Jag kan åka över Falun!
Då bestämmer jag att ni kommer över till Falun så åker vi till rättvik, mora på det sättet. Vi står vid preemrondellen som sagt vid sju. borde väl passa bra?
ok - statoil kvarnsveden 06:30 - vi åker till falun preem och avgår 07:00 därifrån - sen brassar vi helvet till älvdalen (står hårt på gasen vid Gåsvarv, samt lägger ett par fuckyou-börnisar samtidigt som vi tankar på OK i Älvdalen. Förarmöte senast 08:45 - vi börjar körningen 09:00.
stress stress.
nu ska jag springa en mil (Blodomloppet) skänk mig stärkande tankar!!!!!!
Vill du inte få möjlighet att ev kunna åka nästa år också
Självklart vill man det, men det lär ju inte hända. Det är nog bara att inse att banåkat där uppe är över efter den här säsongen.
*muttrar* sista ordet är inte sagt än...
Jo det är dom...kan man inte går för fullt förbi en för övrigt fel placerad bullermätare med orginalsystem, så är det totalt värdelöst att ens ta sig dit.
Att sitta och puttra förbi ljudmätaren som SKA STÅ 5M från bankanten..... på 6:an i knappa 100km gör att det är ointresant att ens ta sig dit. På en bana åker man för att köra 100% och då menar jag hela varvet.
Vi ses i morgon...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |