sånt suger!Banco skrev:Ni med alla svaren. Ett långvarigt förhållande har tagit slut på ett smutsigt sätt. Har brutit ihop, men hur fan komer man igen........?
Har du snackat med ICA bruden nu eller fick du reda på det av nån annan?Swedie skrev:Jag kan inte svara .. men, tiden brukar läka. Jag har nog gått o blivit småkär i en ICA brutta å som tydligen dejtar en annan just nu... var väl sådär o veta. Men skitsamma! Nu har du mer tid till dig själv. Testa singellivet ett tag. Ut o festa med dig!
Banco skrev:Ni med alla svaren. Ett långvarigt förhållande har tagit slut på ett smutsigt sätt. Har brutit ihop, men hur fan komer man igen........?
hållundan skrev:Jag är en lärd man, trots min ringa ålder...
Brudar är skit, så är det... Inget mer att be för. Hoppas att allting löser sig. Det gör det alltid, inom sinom tid. Just nu känner jag mig helt käss oxå, efter att ha brutit upp med min tjej efter två år. Tråkigt, det är bara förnamnet. Med tanke på att jag älskar henne överallt annt här på denna jord. Det är jobbigt. Det finns inga genvägar. Bara bita ihop. Sprit funkar INTE... Så är det bara, man tror att det är en flyktväg, absolut kan det vara så. Den funkar, i 10 minuter typ, sen är det bara kass igen.... Försök att se livet från ett annat håll, det är svårt, jag vet, av nån. Det är bara skaffa sig nått nytt, missförstå mig rätt. Jag har skaffat en ny flickvän. Hon har två hjul, är lila å yyyyylar som en lynx lynx (lodjur). Så är det. Det finns faktiskt inga genvägar till det perfekta ljudet.
Oj, det är visst onsdag. Kårpub idag, o fan? Märks det? lagom nykter, kan stava, har otroliga åsikter, inlägg å fakta. Häng mig, rocka å rulla, olla å knulla. De är de ledord jag kan ge dig. Livet suger, sug tillbaka, så är det bara. No more big deal.
Gänga röv.
/hållundan
Precis! Tackar för visat intressesven666 skrev:haha den mannen vet vad han talar om![]()
![]()
CalleE skrev:Men tro mig, livet blir inte bättre för att man tar tilloch sprit. Jag har iofs inget långvarit förhållande att kunna ta till som referens, tillhör helt enkelt de där mesarna som aldrig får till det med någon. Sist det brast så söp jag bort mig, man kan bara säga att en eld som brinner inte direkt slocknar för att du häller alkohol på den. Så skit i spriten, kanske om du känner att du måste en gång, men ge fan i den! För den är till för glädje inte hjärtesorg.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!