Bota hjärtesorg?

Banco

Fortsätter att förnedra...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crescent
Ni med alla svaren. Ett långvarigt förhållande har tagit slut på ett smutsigt sätt. Har brutit ihop, men hur fan komer man igen........?

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
se det från den ljusa sidan helt enkelt, tänk alla "möjligheter" du missat medans du haft förhållande... eller nåt, bit ihop å kom igen! snart är det vår och sommar igen, bågen, brudar & bärs heter det väl? :fyllisar

Hitta på nåt du tycker om att göra... själv började jag dyka, åkte på skidsemester .. o lite annat roligt och vips så kändes saker o ting mkt bättre igen

//håkan

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Bryt ihop och må riktigt jävla askasst ett tag.

Sen börjar du hämnas på hela kvinnliga könet ett tag och sen ska du se att livsgnistan kommer tillbaka. =)

Nä, allvarligt, bryta ihop behövs men sysselsätt dig, hitta på saker att göra. Ta tillfället i akt och träna ungefär varje dag och lite till. Gör man nånting kan man vara ihopbruten men ändå må rätt hyfsat. Det är när man sitter hemma och glor in i väggen allt suger.

:fyllisar med vänner som kan glädja en funkar utmärkt också.

Butterfly

Guest
Banco skrev:
Ni med alla svaren. Ett långvarigt förhållande har tagit slut på ett smutsigt sätt. Har brutit ihop, men hur fan komer man igen........?
sånt suger!

först :gråta tills det inte går mer... sen är det förhoppningsvis vår så då hoppas jag du :squid å mår mycket bättre!

:krama

Banco

Fortsätter att förnedra...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crescent
på ett sätt är det tur att det inte är säsong än, risken är stor att jag skulle putsat på klotnigssiffrorna då och ökat försäkringskostnaderna.......

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag kan inte svara .. men, tiden brukar läka. Jag har nog gått o blivit småkär i en ICA brutta å som tydligen dejtar en annan just nu... var väl sådär o veta. Men skitsamma! Nu har du mer tid till dig själv. Testa singellivet ett tag. Ut o festa med dig!

Anna_B

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2004
Hoj
-
Som jag ser det finns det två typer. De som mår riktigt pissdåligt några dar eller en vecka och sedan kommer på att det inte e värt att gräva ner sig. När de kommit till denna punkt brukar de ha tagit igen sig rätt bra. Och sen finns det dem som fortsätter som vanligt från början men ändå mår lite dåligt. Då tror jag det tar längre tid att komma över det gamla, de går och mår lite små dåligt hela tiden. Av egna erfarenheter mår jag hellre skitdåligt ett kort tag, så man verkligen "tömmer ur sig" allt man bär på. Sen e man fit for fight igen! .

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
se fördelarna..
Du kan göra va fan du vill när fan du vil o du slipper höra någon säger ditt eller datt
träffa andra kompisar /tjejer o bara ha kul :banana

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Swedie skrev:
Jag kan inte svara .. men, tiden brukar läka. Jag har nog gått o blivit småkär i en ICA brutta å som tydligen dejtar en annan just nu... var väl sådär o veta. Men skitsamma! Nu har du mer tid till dig själv. Testa singellivet ett tag. Ut o festa med dig!
Har du snackat med ICA bruden nu eller fick du reda på det av nån annan?

Till saken: Själv har jag deppat i flera månader nu men börjar komma igen, var dessutom arbetslös några veckor då var det extra jobbigt när man bara satt hemma. Forfarande har jag dock ingen större livsglädje, men idag smälte i alla fall all snön så om en månad kanske man kan köra en liten tur :) Ser fram emot 21 då man ska få träffa lite SH-folk :fyllisar

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Sprit, gymet, kompisar. Och tid.

Inte nödvändigvis i den ordningen. Lycka till.

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Banco skrev:

äh först är man ledsen å allt känns hopplöst..
sen blir man arg å vill slita huvet av den %¤#%&)(/&& horan!
sen blir man apatisk å skiter i allt.
sen träffar man nån ny.... ;) :tummenupp

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
gräv inte ner dig, det går faktiskt över...
försök att träffa nytt folk, vidga dina vyer & gör saker du aldrig provat.
en hel värld kommer att öppna sig!!!
åk på lite träffar i sommar, det lätta upp...

jag får citera min vän Hulken74..." om bagaren bränner sina bullar så bakar han nya!!"

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Jadu...

Du har nog fått tipsen här, livet känns skit helt enkelt.

Men tro mig, livet blir inte bättre för att man tar till :öl och sprit. Jag har iofs inget långvarit förhållande att kunna ta till som referens, tillhör helt enkelt de där mesarna som aldrig får till det med någon. Sist det brast så söp jag bort mig, man kan bara säga att en eld som brinner inte direkt slocknar för att du häller alkohol på den. Så skit i spriten, kanske om du känner att du måste en gång, men ge fan i den! För den är till för glädje inte hjärtesorg.

Vad man däremot gör är som någon har föreslagit, sysselsätter sig. Om inte annat träffar man nya människor så man slipper se gamla ansikten på saker och ting. Dessutom kan man tänka på knarkarpundare och annat och inse att man har det rätt gott ställt ändå!

Mina fem cent!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag är en lärd man, trots min ringa ålder...

Brudar är skit, så är det... Inget mer att be för. Hoppas att allting löser sig. Det gör det alltid, inom sinom tid. Just nu känner jag mig helt käss oxå, efter att ha brutit upp med min tjej efter två år. Tråkigt, det är bara förnamnet. Med tanke på att jag älskar henne överallt annt här på denna jord. Det är jobbigt. Det finns inga genvägar. Bara bita ihop. Sprit funkar INTE... Så är det bara, man tror att det är en flyktväg, absolut kan det vara så. Den funkar, i 10 minuter typ, sen är det bara kass igen.... Försök att se livet från ett annat håll, det är svårt, jag vet, av nån. Det är bara skaffa sig nått nytt, missförstå mig rätt. Jag har skaffat en ny flickvän. Hon har två hjul, är lila å yyyyylar som en lynx lynx (lodjur). Så är det. Det finns faktiskt inga genvägar till det perfekta ljudet.

Oj, det är visst onsdag. Kårpub idag, o fan? Märks det? lagom nykter, kan stava, har otroliga åsikter, inlägg å fakta. Häng mig, rocka å rulla, olla å knulla. De är de ledord jag kan ge dig. Livet suger, sug tillbaka, så är det bara. No more big deal.

Gänga röv.

/hållundan

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
hållundan skrev:
Jag är en lärd man, trots min ringa ålder...

Brudar är skit, så är det... Inget mer att be för. Hoppas att allting löser sig. Det gör det alltid, inom sinom tid. Just nu känner jag mig helt käss oxå, efter att ha brutit upp med min tjej efter två år. Tråkigt, det är bara förnamnet. Med tanke på att jag älskar henne överallt annt här på denna jord. Det är jobbigt. Det finns inga genvägar. Bara bita ihop. Sprit funkar INTE... Så är det bara, man tror att det är en flyktväg, absolut kan det vara så. Den funkar, i 10 minuter typ, sen är det bara kass igen.... Försök att se livet från ett annat håll, det är svårt, jag vet, av nån. Det är bara skaffa sig nått nytt, missförstå mig rätt. Jag har skaffat en ny flickvän. Hon har två hjul, är lila å yyyyylar som en lynx lynx (lodjur). Så är det. Det finns faktiskt inga genvägar till det perfekta ljudet.

Oj, det är visst onsdag. Kårpub idag, o fan? Märks det? lagom nykter, kan stava, har otroliga åsikter, inlägg å fakta. Häng mig, rocka å rulla, olla å knulla. De är de ledord jag kan ge dig. Livet suger, sug tillbaka, så är det bara. No more big deal.

Gänga röv.

/hållundan

haha den mannen vet vad han talar om :D :tummenupp

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
CalleE skrev:
Men tro mig, livet blir inte bättre för att man tar till :öl och sprit. Jag har iofs inget långvarit förhållande att kunna ta till som referens, tillhör helt enkelt de där mesarna som aldrig får till det med någon. Sist det brast så söp jag bort mig, man kan bara säga att en eld som brinner inte direkt slocknar för att du häller alkohol på den. Så skit i spriten, kanske om du känner att du måste en gång, men ge fan i den! För den är till för glädje inte hjärtesorg.

Festa och supa lite med goda vänner är ju bara nyttigt. Däremot och sitta och sorgesupa, det är ju helt förkastligt, då gräver man bara ner sig totalt.

Sprit förstärker alla känslor, ska man dricka får man se till att göra det med folk som piggar upp en och får en att känna sig som en gud.

Så sup bara, fast med bra människor. :tummenupp

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...