Bota hjärtesorg?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
svar

Framgår ej vem av er som var smutsig,men jag antar att det var hon eftersom du tar upp det här.Mitt enda tips är att försöka hålla sin egen heder uppe genom att va snuskigt moralisk o lyckönskande vid eventuella kontakter med henne.Då brukar dom få dåligt samvete iaf.Alltid nåt när man får höra att hon varit på fest i helgen o suttit o grinat för sina polare o tyckt att "han e så gullig,han önskade mig t.o.m lycka till trots allt jag gjort mot honom"Sen e det bara att dra lite krockotårar i luren så kommer hon krypandes,då tar du naturligtvis "tillbaks" henne,lurar in henne i sovrummet,tar fram glidmedlet,ett två tre plopp,hoppsan,"fel"hål.Men oj oj oj så tokigt,här hänger din själ o gungar på min brum brum.Garanterat succe på nästa firmafest i cigarrummet. mvh//jacke

HanneZ

Guest
1/(Tid * aktiviteter * positiv_tanke_grad) = tid för återhämtande

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Life`s a bitch and then you die! Man möter människor och man skiljs från människor. Försök rannsaka dig själv, om det inte funkade...kanske det helt enkelt inte var meningen att det skulle vara ni två? En dag träffar du "den rätta" och då faller alla bitarna på plats, aight? *dunka rygg*

Och du...lyd det rådet. Sitta på hojen är bästa sättet att tänka på :tummenupp

Bifogat

• Firedevil.gif
    Firedevil.gif
    14.2 KB · Visningar: 122

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Åberg skrev:
En dag träffar du "den rätta" och då faller alla bitarna på plats
Äh, det finns ingen "den rätta". Alla partners har egenskaper som man inte uppskattar, alla partners ser egenskaper hos en själv som de inte uppskattar... Och även om två personer passar perfekt ihop vid en viss tidpunkt så kan de fortfarande förändras över tiden och glida ifrån varandra.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Tänk också på att hur illa ni än tror att ni har det så kan det alltid bli *värre*.

Jag skulle passa bra som pessimistkonsult just nu tror jag ;)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
ktmjacke skrev:
Framgår ej vem av er som ...

Haha! Glöm alla andra råd! Det där vinner! Lite beroende på hur taskig hon var antar jag att man kan anpassa mängden använt glidmedel...

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Det är SURT O JÄVLIGT går inte att komma undan man får gå där o må kass sitter där i skiten jag med,, :( Men snart är det sommar o massa gött

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
ktmjacke skrev:
...då tar du naturligtvis "tillbaks" henne,lurar in henne i sovrummet,tar fram glidmedlet,ett två tre plopp,hoppsan,"fel"hål.Men oj oj oj så tokigt,här hänger din själ o gungar på min brum brum... mvh//jacke

:rofl

Jacke for President! :yoparty

Mitt tips för övrigt är nog mest att låta det läka ut av sig själv... håll dig sysselsatt! Ypperligt tillfälle att komma i form om inte annat.

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
berggren_martin skrev:
Äh, det finns ingen "den rätta"

Sorry to hear that killen...

Jag talar bara av egna erfarenheter, men alla är vi olika...och tur är väl det! :tummenupp

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Du har ju stort potential att träffa en ny mysig tjej! En schysst hoj är ju världens brudmagnet! Deppa lite tills det känns bättre, umgås med polarna, de är förmodligen schyssta och ställer upp för dig, och det brukar kännas bättre när man har saker att göra. Sitt inte hemma och deppa, du kommer över henne till slut. Sen när våren e här, e det bara att ta ut hojen, sen e det inte svårt att "ragga" upp en ny tjej. Lycka till!!!

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Banco skrev:
hur fan komer man igen........?

De fyra stegen till lycka
1: Lyssna på sorgsen musik och rök som fan.
2: Var arg på ditt ex och påpeka alla brister. Finns det inga så intala dig att det finns.
3: Se en 80-tals film och vräk i dig chips och dipp.
4: Sup skallen av dig minst en gång

Sen är du garanterat botad :)

Last edited:

Banco

Fortsätter att förnedra...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crescent
Har funderat över om hojar verkligen är brudmagneter. Raggpotentialen på kurviga vägar och industriområden är ju rätt låg.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Sex, drugs & rock 'n roll. I omvänd ordning, på samma kväll. Det enda som hjälper.

Banco

Fortsätter att förnedra...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crescent
Passar på att tacka för alla råd som postats :tummenupp

"tiden läker alla sår" , Hoppas att killen som myntade uttrycket visste vad han snackade om :brinnerup

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Nja, du får ju glida fram lite sådär sexigt nånstans där det finns brudar såklart!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Singellivet har SÅ många fördelar!

Du har ingen att anpassa dig till. Nu har du tid och kan göra precis vad du vill. Sätt igång ett par nya projekt som herrarna föreslagit: träna, lär dig något nytt (tae kwon do, spela gitarr, segla...). Hångla runt utan krav!

Ta också till dig vad övriga också påpekat. Prata om din sorg! Ju fler folk du träffar och ju mer du pratar om det, desto mer kommer du känna att det finns mycket mer i världen än det problemet.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...