Bota hjärtesorg?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Pellert skrev:
Då missuppfattade jag lite tror jag. :)

Jag tolkade det mer som att du mer och mer värdesätter hobbystunderna framför förhållandet och det lät lite fel enligt mig.
Ja det hade ju varit trist om man hade haft ett så färglöst förhållande.Men som du skriver,lite massuppfittning bara.

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
Till saken:

1.sup inte. tro mig, jag vet.

ska du prompt göra det så ha folk ikring dig.som du gillar o som gillar dig tillbaka.

2.Träna. utav bara helvete. det gör jag, det lättar.

3.ladda hem Eamon -fuck it , lyssna.
även white lion -broken heart funkar.

4.Dag för dag stämmer ,det hjälper att tänka så.

5.aktivera dig, men, glöm inte bort att i måttliga doser ta lärdom av det som hänt, och vad som behöver göras för att det inte ska hända igen.

6. Det är inte lätt killen, jag vet, jag var den mest pessimistiska till livet på detta forum för ett tag sedan, men ganska snart inser man, att man kan itne resoner hur som helst, det blir bättre , hur fucked up det än känns.

hmm...käkar dock fortfarande valeriana, men, hey, lifes a bitch then you marry one.

Lycka till, håll huvudet högt.

:tummenupp

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Vill man må så dåligt som möjligt så är det bästa man kan göra att isolera sig och dricka sprit :tummenupp

:rolleyes:

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Det går över jag lovar, men det tar sin tid. Jag har först nu börjat leta/hitta potentiella flickvänner efter att mitt ex gjorde slut med mig för några månader sedan. Mitt råd är umgås med dina kompisar drick endast när du är på gott humör och känn vad härligt det är att kunna hångla med vem man vill :tuttar Roa dig med att spana på tjejer överallt och se hur många fantastiskt fina flickor som bor här i sverige :tummenupp

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...